Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg misliker sterkt personer som driter i alt av direktiver fra IT-avdelingen og bare bestiller og plugger utstyr i nettverket vårt uten tillatelse. Fristende å stenge av hele bloody hotellet og bli ferdig med det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg misliker sterkt personer som driter i alt av direktiver fra IT-avdelingen og bare bestiller og plugger utstyr i nettverket vårt uten tillatelse. Fristende å stenge av hele bloody hotellet og bli ferdig med det...

Do it!

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jææ neida så.

Du kjeder deg du også?

Skrevet
Do it!
Har gjort det før. Problemet ble løst rimelig kjapt i etterkant.

problemet er jo at vanligvis har ikke folka der snøring på hva en datamaskin er, evt. hva tilkoblet utstyr er for noe. Akk o' ve.

Skrevet

Kom akkurat hjem. <3

Dagens ungdom ass! Husker i gamle dager, da var vi aldri hjemme før 11 på kvelden! Og opp igjen 3 på natta for å gå til skolen, hele 100 mil!!!!

Skrevet

Jeg synes det er fantastisk rart at folk orker å bruke all sin energi på å hyle og vræle på hat-forumer mot Paradise Hotel-deltakere...

Skrevet

Jeg synes det er fantastisk rart at folk orker å bruke all sin energi på å hyle og vræle på hat-forumer mot Paradise Hotel-deltakere...

Jeg så en liten snutt på TV. Tenkte "Eww" og glemte det like etterpå.

Skrevet

Jeg tror jeg har sett totalt 2 bilder av paradise hotel, og det var på VG med typiske VG-overskrifter.

Tror jeg holder meg til anime og manga.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...