Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde 5 vekkeklokker før. Vekket naboene men jeg sov like godt.

Nå spretter jeg opp til A-Teens hver eneste dag, og brekker meg litt på vei bort til pcen for å slå det av.

Skrevet

Hvordan kan man ikke høre den?

Er da bare å hente over en mp3-ting som vekkerklokke..ha noe koselig vekkemusikk som

så våkner du garantert 8)
Skrevet (endret)

Jeg har en gammeldags WÆÆÆÆ WÆÆÆ WÆÆÆÆ WÆÆÆÆÆ vekkeklokke til 199 på elkjøp. Den WÆÆÆÆ lyden er HØY. Har etterhvert utviklet et så sterkt hat til den lyden at jeg alltid våkner 5 minutter før den ringer så jeg kan slå den av.

Endret av Bytex
Skrevet

Jeg har en gammeldags WÆÆÆÆ WÆÆÆ WÆÆÆÆ WÆÆÆÆÆ vekkeklokke til 199 på elkjøp. Den WÆÆÆÆ lyden er HØY. Har etterhvert utviklet et så sterkt hat til den lyden at jeg alltid våkner 5 minutter før den ringer så jeg kan slå den av.

Sånn har jeg hatt det også. Blir fysisk uvel av å høre alarmen.

Skrevet

Hadde et anlegg med MiniDisc der jeg tok opp Pink Floyd - Echoes på og våknet med svak fade-inn..mer strålende morgener tror jeg ikke jeg har hatt siden...

Skrevet

C.H.U.D :D

The Toolbox Murders.

Du VET du har mest lyst å se Night of the Creeps (1986).

Jeg har lyst å se alle sammen, og dere klarte å velge ut de 3 filmene som frister mest. Så det får bli en av de da.

Skrevet
Hvordan kan man ikke høre den?
Hvordan jeg klarer det? Aaaner ikke. Hadde jeg visst det så hadde jeg nok ikke hatt det problemet jeg har.

A-teens vs Dimmu Borgir , så vet jeg hvem jeg ikke orker å høre på, for å si det sånn.

Jeg kjøpte to jævla store vekkeklokker til 800 kr per stykk. Endte med at den ene stod på til batteriet gikk ut og på den andre så knakk pinnene som slår mot the bjells.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...