Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Drankere hele gjengen. Ja, velkommen stil dagens ungdom. En kan forsåvidt se det positive i det: Diverse avrusningsklinikker/tilbud vil ikke gå konkurs med det første.
Aleks Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 (endret) Petter har gått en dag uten alkohyler og er nå syk^ Edit: Påpeker ikke at det er noen sammenheng, just saying Endret 22. april 2010 av Aleks
Mikkel™ Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Syk du liksom... Kroppen hans vender bare tilbake til virkeligheten
Lemon Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Vel, han ligger å sover nå Stikk ham med en pinne. Evt. med en våt finger i øret.
Aleks Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Gir du meg en pinne som er 1 og en halv time med bil lang så skal jeg gjøre det^^
Balli Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Petter har gått en dag uten alkohyler og er nå syk^ Edit: Påpeker ikke at det er noen sammenheng, just saying kanskje han er som bender, "the alcohol powers my fuelcells" og alt det der ?
Lemon Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Gir du meg en pinne som er 1 og en halv time med bil lang så skal jeg gjøre det^^ Wuss. Tar en russeknute nå, forresten: sitte med fingeren i øret en hel time. Stress.
Herr Brun Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Vel, han ligger å sover nå Stikk ham med en pinne. Evt. med en våt finger i øret. Våt finger i øret? You dirty, gal! Gir du meg en pinne som er 1 og en halv time med bil lang så skal jeg gjøre det^^ Wuss. Tar en russeknute nå, forresten: sitte med fingeren i øret en hel time. Stress. Msn. Webcam. Nå.
Aleks Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 (endret) Petter har gått en dag uten alkohyler og er nå syk^ Edit: Påpeker ikke at det er noen sammenheng, just saying kanskje han er som bender, "the alcohol powers my fuelcells" og alt det der ? Liker sammenlikningen Gir du meg en pinne som er 1 og en halv time med bil lang så skal jeg gjøre det^^ Wuss. Tar en russeknute nå, forresten: sitte med fingeren i øret en hel time. Stress. Er det noe mentalt galt med meg om jeg tok det som et forsøk på å fornærme til utstyret mitt Endret 22. april 2010 av Aleks
Lemon Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Er det noe mentalt galt med meg om jeg tok det som et forsøk på å fornærme til utstyret mitt Neida. Jeg hadde jo bare tenkt at en villmann som deg selv kunne ordna en pinne sjøl.
Aleks Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Er det noe mentalt galt med meg om jeg tok det som et forsøk på å fornærme til utstyret mitt Neida. Jeg hadde jo bare tenkt at en villmann som deg selv kunne ordna en pinne sjøl. Kunne jo sikkert sveisa sammen noen trær og slikt, men akkurat nå så spiser jeg toast Er du på staken? Den tanken slo meg og, men valgte å tie^^
Anbefalte innlegg