Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, nå har jeg sulla her i 40 minutt, sov tre timer for lenge i dag, ned fra fem timer i går, lover godt.

Nå blir det å dusje og å ordne seg, kle på seg, spise frokost (baconpostei ftw) og komme seg på sentra for å kjøpe øl og cava til i morra. ^^

Burde vel fylle opp mobilen med savneviser og Leif Juster også. :hmm:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Collins er magisk han óg.

FAG!

Så... poetisk.

Jeg er sult1, trøtt og kald. Skyt meg.

*gi mat, kakao og teppe* Men om noen har noe å skyte med kan de godt komme her. Er en fyr med mental alder på ca 5 her som trenger et skudd, evt. kan noen bare knekke armene hans så han ikke kaster gjenstander på folk.

Skrevet (endret)

Hvis du kommer og jobber på jobben min er det alltid frukt og kakao tilgjengelig. :p

:<

Nei, nå har jeg sulla her i 40 minutt, sov tre timer for lenge i dag, ned fra fem timer i går, lover godt.

Jeg sov fra halv fem til elleve i går ettermiddag, lå og leste et par timer og sov videre fra rundt tre til sju. Funka bra.

*gi mat, kakao og teppe* Men om noen har noe å skyte med kan de godt komme her. Er en fyr med mental alder på ca 5 her som trenger et skudd, evt. kan noen bare knekke armene hans så han ikke kaster gjenstander på folk.

:love:

Jeg skal ta'n, jeg. *knekke fingerledd*

Endret av Lemon
Skrevet

Hmm, lurer på om jeg får med meg noen til SanFran i august ... Care å dra med Tornerose og pappa, skal jeg til Junaiten, vil jeg være der med venner. :p Joine noen? ;D

Jeg spanderer ikke billetten.

Skrevet

Skjer med at jeg har noe som ligner på voksesmerter i bena?

Ah, kjenner til den. Har hatt det mer eller mindre konstant i noen uker nå. Begynner å lure på om det faktisk er noe annet enn vokseverk…

Tror du har fått aids.

Skrevet

Skjer med at jeg har noe som ligner på voksesmerter i bena?

Ah, kjenner til den. Har hatt det mer eller mindre konstant i noen uker nå. Begynner å lure på om det faktisk er noe annet enn vokseverk…

Trodde jeg hadde sluttet å vokse jeg, men vi får se. var akkurat 190 sist jeg ble målt så kanskje om at par dager er jeg 191?=

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...