Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har litt søvn å låne bort? Tror jeg mistet min dags/nattrasjon på vei hjem eller noe.

Skal opp på jobb om 3ish timer.

Kos å sitte oppe og høre på Disneymusikk, i hvert fall.

Skrevet (endret)

Sorry, trenger søvna mi selv, sånn egentlig. Sitter og ser på en veldig koselig voldsfilm nå, awesome :D

Klokka 10-11 i morra begynner den store vaskinga =/

edit: Lion King-soundtracket du hører på?

edit2: Thats right bitches, im back. I en litt mer moderat form, but still back.

Endret av clvñ
Skrevet

Takk takk!

Phill Collins var fint da jeg hadde walkman og var liten. Nå er han.. mindre interessant. Husker jeg kjøpte en kassett av han i Tyskland da jeg var liten =P

Snaaart ny South Park-episode ute :wee:

Skrevet

Meh, er alltid kos med disney-musikk. Da er alt magisk, sånn omtrent ;)

I'll make a man out of you av Jackie Chan er kul.

Men da køyer jeg. Virker som jeg er trøtt nok til å muligens få sove nå, så da er det bare å prøve. Vi skrives!

Skrevet (endret)

Diktet til Mikkel gikk dessverre ikke videre til høytlesning for hele klassen, men det vil for alltid leve videre i signaturen min :)

Endret av Aleks
Skrevet (endret)

Yeah, men fant ut nå at vi skulle fortelle litt om forfatteren i tillegg^^ Hadde jo vært gøy da.

Edit: Hvordan gikk gårsdagen Petter? Du overlevde? :)

Endret av Aleks
Skrevet

Mikkel Wilhelm Lian ble født i 5 sept 1989, gikk på skolen på Røros frem til VGS tid hvor han gikk 1 ¨grunnkurs og 1 år på FHS. Nå jobber han som IKT lærling hos Steinkjer VGS

Yeah, men fant ut nå at vi skulle fortelle litt om forfatteren i tillegg^^ Hadde jo vært gøy da.

Edit: Hvordan gikk gårsdagen Petter? Du overlevde? :)

I did yes. Dro ut sammen med noen andre fra hybelbygget og kjørte litt bil så fikk tiden til og gå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...