b-real Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Hva faen,ikke kom her å spoler OP for meg ffs. Her driver jeg å sparer på de episodene jeg kan og så kommer jeg i DNFK og finner dette her?
Aleks Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Hva faen,ikke kom her å spoler OP for meg ffs. Her driver jeg å sparer på de episodene jeg kan og så kommer jeg i DNFK og finner dette her? Hvis du er så langt at du sparer episoder har du vel sett det som ble nevnt. Hvor langt er du? Du burde lese mangaen når du er ferdig med animen. Det tar av!
Wiciwato Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 I snaue fire timer? :!: Noe slikt? Klarte jo ikke å slutte med det! Ble det pent til slutt med alle de små prikkene?
b-real Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Hva faen,ikke kom her å spoler OP for meg ffs. Her driver jeg å sparer på de episodene jeg kan og så kommer jeg i DNFK og finner dette her Hvis du er så langt at du sparer episoder har du vel sett det som ble nevnt. Hvor langt er du? Du burde lese mangaen når du er ferdig med animen. Det tar av!Hmm...sist jeg så var vel til de hadde gjort seg ferdig med å rekrutere Brook og littegranne etter det.
multisync Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Hva snakker du om? Jeg leste 3 stykker av Ibsen og skrev særemne om Realismen der jeg knyttet det opp til stykkene Blir ikke bedre enn det!
Slimda Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Kan ikke dere småunger se på litt mer skikkelig anime/manga isteden?
Skjelvgråt Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har faens naturealisme og realisme som prøve-muntlig-norsk-eksamen imorgen. Jeg er enda ikke ferdig, har naturealismen igjen, samt ibsen og amalie faens skram, + litt om karens jul. Jeg må også ta tiden, skal vare i ett kvarter. Men med min flaks er det for langt, så må jeg korte ned. Arggh..
b-real Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Å nå skal vi få en ordentlig leksjon om hva bra manga og anime er. Gled dere unger!
Slimda Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Å nå skal vi få en ordentlig leksjon om hva bra manga og anime er. Gled dere unger! Hah! Jeg har bare et innebygget vern mot serier som aldri slutter. Jeg driter i faens animern nå Livet ditt mangler noe viktig.
Skjelvgråt Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Jepp, men desverre har jeg en faens prøveeksamen imorgen som hindrer meg i åfå det viktige.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har faens naturealisme og realisme som prøve-muntlig-norsk-eksamen imorgen. Jeg er enda ikke ferdig, har naturealismen igjen, samt ibsen og amalie faens skram, + litt om karens jul. Jeg må også ta tiden, skal vare i ett kvarter. Men med min flaks er det for langt, så må jeg korte ned. Arggh.. Stryk den. Det heter NATURALISME.
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 I snaue fire timer? :!: Noe slikt? Klarte jo ikke å slutte med det! Ble det pent til slutt med alle de små prikkene? Som passe.
Skjelvgråt Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 rEALISMEHELVEte døøø faens ibsen helvete, aMALIESKRAM reis til de evige jaktmarker, der er du faen meg jippi. Hater naturalisme,...DØØØØ jeg leeeei døø dø dø faen fan hoppende trusefaen døøø
b-real Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Bruk heller mindre tid på å komme inn hit og skrive wrants..det vil hjelpe deg litt. Har lyst til å spille jeg men faens ustabile dritten klarer ikke noe belastning what so ever, hadde vært så kos med litt cs:s nå =(
Anbefalte innlegg