TheKims Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Sove kan man gjøre når man blir gammel. Blir visst våke natt på meg ser det ut til. Har prøvd å blunde 2 ganger allerede uten hell.
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Yeah. Gikk til helvete her også. Men var i det minste i senga med sovemaske og total avslapning i en time og toogtyve minutter. Bedre enn ingenting, I guess.
Balli Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 guten tag forumkafé, ha det hyggelig på skole/jobb i dag, jeg trasker ned til stranden
b-real Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Stranden? Faen er det du er? Jeg er vist tilbake til å døgne igjen. Merde.
b-real Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Ta med deg en dress derifra, det er vist sykt billig etter som det ble sagt her for ikke så lenge siden Lenge skal du være der nede/borte?
Balli Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 kommer hjem på lørdagskvelden så er halv uke igjen, kom hit den 6 mars ja dress er veldig billig her men har ikke tid til å sy da vi bytter lokalisasjon hver andre/tredje dag
b-real Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Nesj ... Skal man gå ut og ta seg en sigg da? You do that, jeg skal å drite..blir digg. kommer hjem på lørdagskvelden så er halv uke igjen, kom hit den 6 mars ja dress er veldig billig her men har ikke tid til å sy da vi bytter lokalisasjon hver andre/tredje dag Tar da ikke SÅ lang tid å få sammen en dress Hørtes ut som en koselig opplevelse. Men hvorfor stikker du innom her når du er på ferie?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Gratulerer med dagen L4r5! In other news, jeg har klart å drepe mobilen min. Jeg trodde jeg hadde klart å drepe den sist, men da fikk jeg den av en eller annen grunn til å fungere igjen, og fungerte fint helt til den møtte asfalten i dag morres. Oh well, glad jeg forutså at den mobilen skulle skulle skiftes ut snart, så jeg har lagt av penger til ny.
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Ja, hva skal alle tøsene gjøre idag da? Planlegge totalproduksjon, sikle på netbooks, WoW, samt forhåpentligvis gidde å dra på posten for å hente vinylene mine.
Anbefalte innlegg