Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg en dress derifra, det er vist sykt billig etter som det ble sagt her for ikke så lenge siden :p

Lenge skal du være der nede/borte? :)

Skrevet

kommer hjem på lørdagskvelden så er halv uke igjen, kom hit den 6 mars :new_woot: ja dress er veldig billig her men har ikke tid til å sy da vi bytter lokalisasjon hver andre/tredje dag ;)

Skrevet

Nesj ... Skal man gå ut og ta seg en sigg da?

You do that, jeg skal å drite..blir digg.

kommer hjem på lørdagskvelden så er halv uke igjen, kom hit den 6 mars :new_woot: ja dress er veldig billig her men har ikke tid til å sy da vi bytter lokalisasjon hver andre/tredje dag ;)
Tar da ikke SÅ lang tid å få sammen en dress :p

Hørtes ut som en koselig opplevelse. Men hvorfor stikker du innom her når du er på ferie? :wee:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Gratulerer med dagen L4r5!

In other news, jeg har klart å drepe mobilen min. Jeg trodde jeg hadde klart å drepe den sist, men da fikk jeg den av en eller annen grunn til å fungere igjen, og fungerte fint helt til den møtte asfalten i dag morres.

Oh well, glad jeg forutså at den mobilen skulle skulle skiftes ut snart, så jeg har lagt av penger til ny.

Skrevet

Ja, hva skal alle tøsene gjøre idag da?

Planlegge totalproduksjon, sikle på netbooks, WoW, samt forhåpentligvis gidde å dra på posten for å hente vinylene mine.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...