Fredrik Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Egentlig ganske fornøyd med Platekompaniet nå! Kjøpte Modern Warfare på PK i Porsgrunn før jul, og igår når jeg spilte så ble platen uleselig, og jeg ser det er en sprekk i den. Så jeg går på PK på Gjøvik og spør om det er noe håp for å få ny, for jeg skjønner jo om de egentlig tror det var min feil, men jeg er ganske forsiktig og nøye med å trykke ned i midten før jeg tar ut plater osv. Dessuten har denne platen stort sett stått i Xboxen hele tida Men, jeg fikk nytt spill og alt i orden. Og skryt er alltid kjekt å få, så nå får Platekompaniet litt
Kea Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Mulig å legge seg klokka 7 om kvelden, sove til halv 6 neste morgen og føle seg like dautrøtt?
Niqābninja Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Ja. Her for et par uker siden la jeg med i fire-tida og klarte forsove meg og ikke våkne før i to-tida dagen etterpå. Mista hele skoledagen.
Palme Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Tror vi sier kaffe snart! Bare vente til noen lager den for meg
Balli Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Guten morgen! Lunsj snart? jeg er i wailand = 6 timer fram :b
Mikkel™ Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 au au au... en på kontoret er smitta med farrang .
Sameboe Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Didrik ja. Rybak har jo lagt opp som poppstjerne Feil, han legger opp etter 2011.
Mikkel™ Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Didrik ja. Rybak har jo lagt opp som poppstjerne Feil, han legger opp etter 2011. Rage!
Perrern Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Herregud, så latterlig informasjonsflyten på skolen her er. I dag er det jo sånn jeg brenner for aksjon, det betød originalt at vi fikk fravær for å ikke møte opp på den aksjonen, i og med at den er i gym timen mister vi da gym. Så fikk vi beskjed kl 18.50 i går. Det er ikke gym grunnet jeg brenner for aksjonen. kl 19:00 kommer den inn en ny melding, det blir gym i morgen, ledelsen har bestem at fravær skal føres på vanlig måte. Altså får jeg fravær hvis jeg møter opp på jeg brenner for aksjonen, og fravær hvis jeg ikke møter opp, men heller møter opp til timen. Og i og med at den melding kom i går kveld fikk jeg ikke med meg at vi skulle ha gym, ingen i klassen gjorde det, så ingen har med seg gymtøy, så da får vi vel fravær uansett da. Så jævlig latterlig.
Anbefalte innlegg