A-Jay Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Heh. Blir spennende å prøve bankkortet i morra og se om det blir sånn stå-der-med-masser-av-varer-og-folk-i-kø-bak-seg-mens-kortet-ikke-funker-og-kassereren-stirrer-olmt-på-en-scenario da.
Deadringer Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Heh. Blir spennende å prøve bankkortet i morra og se om det blir sånn stå-der-med-masser-av-varer-og-folk-i-kø-bak-seg-mens-kortet-ikke-funker-og-kassereren-stirrer-olmt-på-en-scenario da. Prøv å kjøpe en tyggis først. Da ser du om kortet fungerer uten å kaste bort tiden til de andre kundene.
Wiciwato Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Opplysningstjenesten Wiciwato Spør meg om HVA SOM HELST. Det koster ikke en skilling. Det er heller ingen pengene tilbake-garanti fordi det ikke koster noe. Det er heller ingen kø og ingen teite stemmer i den andre stemmen. Og best av alt: Det kan ta år og dag før jeg svarer. What?
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 JAJA FÅLKENS! Jeg driver å ypper opp til catfight med folka på Mote delen Haha! Bare pass deg. De liker ikke folk som ikke kler seg etter deres ønske, men mener likevel at man bør finne sin egen stil. Å kle seg behagelig ønskes det ikke snakk om i og med at det er jo tross alt motetråden. Derfor ønsker jeg ofte å legge trykk på velvære biten de få gangene jeg skriver der.
Skjelvgråt Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Okei, mr Wici. Hvorfor er mattetimene så inn i helvete kjedelig ?
Datasmurf Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 mMmm ... Pepperbiff, fløtegratinerte poteter og fløtesaus
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 mMmm ... Pepperbiff, fløtegratinerte poteter og fløtesaus Her ble det biff og bakte poteter. Biffen var ekstra god, og alt for dyr. Oksen den biffen kom fra har visstnok bare blitt foret på mais for å gi best mulig smak.
Datasmurf Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Ooh. Min var også alt for dyr, men absolutt verdt det.
Wiciwato Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Okei, mr Wici. Hvorfor er mattetimene så inn i helvete kjedelig ? Mattelærere er kjedelige og generelt dårlige til å lære bort. Dette er fordi de har en såpass sterk interesse i matte som de ikke deler med noen andre i den hele vide verden. Også fordi at 80% av de vi lærer kommer vi aldri til å ha bruk for pga at vi som oftest glemmer det dagen etterpå at vi har lært det. @Wiciwato: Fins gud? Enkelt og greit: Nei.
Romis Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Noen andre som opplever at Youtube er uuuuuutrolig treig?
3rl3nd Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 (endret) mMmm... sjokoladekake og GTA san andreas online Endret 14. mars 2010 av erlendh95
Wiciwato Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Lolololol, en kompis av meg snakket med Jonas Brothers på chatroulette igår.
Anbefalte innlegg