Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heh. Blir spennende å prøve bankkortet i morra og se om det blir sånn stå-der-med-masser-av-varer-og-folk-i-kø-bak-seg-mens-kortet-ikke-funker-og-kassereren-stirrer-olmt-på-en-scenario da. :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh. Blir spennende å prøve bankkortet i morra og se om det blir sånn stå-der-med-masser-av-varer-og-folk-i-kø-bak-seg-mens-kortet-ikke-funker-og-kassereren-stirrer-olmt-på-en-scenario da. :ermm:

Prøv å kjøpe en tyggis først. Da ser du om kortet fungerer uten å kaste bort tiden til de andre kundene.

Skrevet

Opplysningstjenesten Wiciwato :ph34r:

Spør meg om HVA SOM HELST. Det koster ikke en skilling. Det er heller ingen pengene tilbake-garanti fordi det ikke koster noe. Det er heller ingen kø og ingen teite stemmer i den andre stemmen. Og best av alt: Det kan ta år og dag før jeg svarer.

What? :love:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

JAJA FÅLKENS! Jeg driver å ypper opp til catfight med folka på Mote delen :ermm:

Haha! Bare pass deg. De liker ikke folk som ikke kler seg etter deres ønske, men mener likevel at man bør finne sin egen stil. Å kle seg behagelig ønskes det ikke snakk om i og med at det er jo tross alt motetråden. Derfor ønsker jeg ofte å legge trykk på velvære biten de få gangene jeg skriver der.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

mMmm ... Opeth og bildebehandling. :love:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

mMmm ... Pepperbiff, fløtegratinerte poteter og fløtesaus :love:

Her ble det biff og bakte poteter.

Biffen var ekstra god, og alt for dyr.

Oksen den biffen kom fra har visstnok bare blitt foret på mais for å gi best mulig smak.

Skrevet

Okei, mr Wici. Hvorfor er mattetimene så inn i helvete kjedelig ?

Mattelærere er kjedelige og generelt dårlige til å lære bort. Dette er fordi de har en såpass sterk interesse i matte som de ikke deler med noen andre i den hele vide verden. Også fordi at 80% av de vi lærer kommer vi aldri til å ha bruk for pga at vi som oftest glemmer det dagen etterpå at vi har lært det.

@Wiciwato: Fins gud?

Enkelt og greit: Nei.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...