Bytex Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Eller Kina. Er derfor kineserne har øyne som peker oppover. De går jo opp-ned hele tiden.
Sondre Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Hvis det huset flyttes til andre siden av jorden, vil det da være rett vei eller fortsatt opp-ned?
Niqābninja Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Jeg håper det er riktig vei. Det hadde vært awesome. Jeg vil også ha et opp-ned-hus
Mephistopheles Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Kjem heilt an på korleis dei flytter huset, om dei vel å berre la huset gå i bane, slik at det roterer med jorda, kjem det til å vera feil veg same kor det hamnar. Er dei derimot litt taktiske, og flyg huset 90 grader opp frå jordoverflata, høgt nok til å koma over horisonten, for så å bevega seg vinkelrett opp/ned, og vinkelrett inn på landjorda att, kjem det til å hamna rett veg. Trudde slikt var allmennkunnskap...
Sondre Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Trudde slikt var allmennkunnskap... Joda. Det var nok bare en filosofisk spøk fra min side.
Balli Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 skjønner dere ikkenoe ? de har jo såklart tenkt å borre det ned til andre siden, da kommer det opp av hullet riktig vei .
Bytex Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Også bruker de bare kroker for å holde huset på plass i hullet så det ikke faller ut i verdensrommet.
Balli Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Også bruker de bare kroker for å holde huset på plass i hullet så det ikke faller ut i verdensrommet. riktig, hvis ikke hadde det bare sugd igjenom kloden så ut av atmosfæren :b
L4r5 Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 skjønner dere ikkenoe ? de har jo såklart tenkt å borre det ned til andre siden, da kommer det opp av hullet riktig vei . Funfact: Hvis man lager en tunnel tvers gjennom Jorda, fjerner all luft i tunnelen samt friksjon så vil man bruke 42 minutter på turen gjennom den i fritt fall.
A-Jay Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Funfact: Hvis man lager en tunnel tvers gjennom Jorda, fjerner all luft i tunnelen samt friksjon så vil man bruke 42 minutter på turen gjennom den i fritt fall. Men da må man passe på å karre seg fast når man kommer ut på den andre siden, ellers vil man dette fram og tilbake i all evighet. Veldig viktig!
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Også bruker de bare kroker for å holde huset på plass i hullet så det ikke faller ut i verdensrommet. riktig, hvis ikke hadde det bare sugd igjenom kloden så ut av atmosfæren :b Ville ikke tyngdekraften ha sørget for at huset hadde holdt seg på det punktet i hullet som er nærmest jordens sentrum?
Aleks Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Jeg kjenner en del av meg dør når jeg ser på dagens barne-tv
Bytex Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Ikke når det er opp ned. Som vi jo alle vet alt er på andre siden av jorda. Hallo. Hvis du henger en hylle i taket faller den ned hvis du ikke bolter den fast. Elementær logikk.
Balli Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 skjønner dere ikkenoe ? de har jo såklart tenkt å borre det ned til andre siden, da kommer det opp av hullet riktig vei . Funfact: Hvis man lager en tunnel tvers gjennom Jorda, fjerner all luft i tunnelen samt friksjon så vil man bruke 42 minutter på turen gjennom den i fritt fall. som er tanken bak "gravitasjons" tog :b
3rl3nd Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Jeg kjenner en del av meg dør når jeg ser på dagens barne-tv helt enig... alt er så... så anerledes og idiotisk
Bytex Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Dagens unger blir neppe særlig imponert av Pompel og Pilt og Gullars heller. "JEG VIL SE BAKUGAN!!!"
theoriginalAidskake Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Var ikke det veldig tidlig for iskrem?Hvor har du tenkt deg på ferie da? Joa, men det var så varmt i sola, så da ble det med det. Skal 8 dager i Sharm El Sheikh, og det blir så vanvittig deilig med sol og strand. Fikk det ganske rimelig også, t/r med hotell i 8 dager for 5000 hver.
Anbefalte innlegg