Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg hadde egentlig planer om å delta i en samtale, men siden det ikke foregår annet enn bitching her stikker jeg til mote og velvære i stedet.

Er da bare å starte en samtale det eller delta :shrug:

No shit..og når jeg ikke får det forklart så er man like langt som alltid :)
Nåja, du er ikke så tett at du ikke hvor problemet lå her. Det får du ingen til å tro.
Nei jeg gjør faktisk ikke det tro det eller ei. Men nok om det, kommer aldri noen vei uansett.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

da har man handla dasspapir og sånt. er andre gang på et halvår jeg har måtte kjøpe ny pakning med dasspapir. :p værsågod ( siden dere fikk vite denne nyttige informasjonen )

trur jeg er den eneste i hele danmark som har gått med oppbretta ermer hele vintern :p

Skrevet

Vente på at magen skal vrenge seg etter frokosten. Fy faen, hvorfor måtte jeg sitte oppe til i dag morrest, drikke meg så sanseløst full og ikke minst hvorfor gjorde jeg alt det når jeg visste at jeg skal på hyttetur i kveld? :wallbash:

Skrevet

da har man handla dasspapir og sånt. er andre gang på et halvår jeg har måtte kjøpe ny pakning med dasspapir. :p værsågod ( siden dere fikk vite denne nyttige informasjonen )

trur jeg er den eneste i hele danmark som har gått med oppbretta ermer hele vintern :p

Hvordan klarer du deg med så lite dasspapir? Eller er du en av de som fyller en hel handlevogn med dasspapir når man først er i gang?

Siden du først gikk ut med infoen, hvilken type dasspapir kjøpte du? :)

Vente på at magen skal vrenge seg etter frokosten. Fy faen, hvorfor måtte jeg sitte oppe til i dag morrest, drikke meg så sanseløst full og ikke minst hvorfor gjorde jeg alt det når jeg visste at jeg skal på hyttetur i kveld? :wallbash:

Fordi vi bare er et menneske og mennesker gjør teite ting. Tror jeg skal gjøre en teit ting i dag selv :fun:

Skrevet

Hmm, ser ut som at jeg må dra hjem neste helg, sånn at jeg kan forhindre at minstesøss fyller rommet mitt med 16-17-åringer.

Jeg har fortalt henne gjentatte ganger at jeg ikke liker at hun er der inne, det være seg om jeg er der eller ei, men likevel fortsetter hun. Faen så irriterende.

Låser døra når jeg drar (egen lås, ingen andre har nøkkel, det kosta, men var verdt det da jeg bodde hjemme), men kommer hjem til åpen dør, eller åpent vindu og knekte persienner. Fatter ikke hvordan hu klarer det, eller hva som er så spennende med et rotete rom uten TV, PC eller noe særlig annet enn sære bøker og tomme spritflasker.

Skrevet
Med andre ord, grave sin egen økonomiske grav?
Det har jeg allerede gjort så det er ikke så farlig :)

Vil ikke akkurat si par hundre kroner gjør så mye egentlig.

Skrevet

Hvordan klarer du deg med så lite dasspapir? Eller er du en av de som fyller en hel handlevogn med dasspapir når man først er i gang?

Siden du først gikk ut med infoen, hvilken type dasspapir kjøpte du? :)

nei kjøpte bare sånn 8 pakning standard greie.

åssen type det var? hmm må nesten sjekke. *se* soft dasspapir ting. hakke peiling på de danske varene så veit ikke hvor bra de egentlig er sånn i forhold til norske :p

men jeg greier meg greit med det jeg har hatt, og det trengs jo ikke mer enn et par tørk vanligvis før det er borte i kaviarkrysset.

Skrevet

Hmm, ser ut som at jeg må dra hjem neste helg, sånn at jeg kan forhindre at minstesøss fyller rommet mitt med 16-17-åringer.

Jeg har fortalt henne gjentatte ganger at jeg ikke liker at hun er der inne, det være seg om jeg er der eller ei, men likevel fortsetter hun. Faen så irriterende.

Låser døra når jeg drar (egen lås, ingen andre har nøkkel, det kosta, men var verdt det da jeg bodde hjemme), men kommer hjem til åpen dør, eller åpent vindu og knekte persienner. Fatter ikke hvordan hu klarer det, eller hva som er så spennende med et rotete rom uten TV, PC eller noe særlig annet enn sære bøker og tomme spritflasker.

WEBCAM...hallo?

Vil ikke akkurat si par hundre kroner gjør så mye egentlig.
Mange bekker små!
Du er en jævla bekk!

=(((

Skrevet
men jeg greier meg greit med det jeg har hatt, og det trengs jo ikke mer enn et par tørk vanligvis før det er borte i kaviarkrysset.
Kaviarkrysset? Ewww...som om ikke kaviar var ille nok ifra før av.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...