Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bort og spise middag i dag med fæmmen. No drinkings on the captn tonight :hrm:

Fikk lyst på litt TE også men så vi bare hadde sånn forbanna eple og jasmin te og ikke noe earl grey, tenkte jeg kunne ta litt brus men vi har tydeligvis byynt med kun sukkerfri, tenkte jeg kunne lage meg en skive men så at vi bare hadde frøbrød. Og ja den lenge planlagte tak måkingen jeg skulle gjøre i dag kunne ikke passet værre. Yep den tidligere lett og luftige snøen på 2,4meters høyde var vekslet ut med pluss grader og 8 ganger så tung våt snø... :) :) :)

Skrevet

Nei, det var ikke mer enn det. Var bare en kommentar til "du vet ..."-delen av innlegget ditt.

Åja, trodde det va gartneriplanene te Lars du sikta til jeg.

Uansett så liker jeg bedre rusen på grønt, smakssak vet du ;)

Skrevet

Vi skal ha helstekt indrefilet av svin med masse namme. Ikke den tradisjonelle lørdagspizzaen, men det funker jo! \o

Jeg føler meg litt sjalu her jeg sitter med valget mellom potetmos, bønner og pytt i panne med alt for mye løk og potet og alt for lite kjøtt. :p

Og jeg blir alene igjen i kveld, da hadde det vært godt med noe grønt å kose seg med, eller noe brunt for den saks skyld, men det hadde virkelig gjort seg med no' grønt.

Bare synd jeg er blakk som ei kjerkerotte og kompisen min tok sitt siste på skolen på torsdag. Han spanderte jo for såvidt, men jeg gidder ikke røyke når jeg sitter på skolen og prøver å spille gamle DOS-spill med hakkete kontrollere.

Skrevet

Bor ikke du i Stavanger-området, smurfie?

Ikke nå lenger, men jeg gjorde det et par ganger :p

Nå er jeg bosatt på Steinkjer, og prøver så godt jeg kan å misbruke skrotkjelken til Mikkel. Helst med Mikkel i, ellers kommer jeg ikke langt. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...