Skjelvgråt Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Nå er jeg dritlei Svineinfluensaen/hva enn det er for noe x )
b-real Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Har tenkt å byggje opp ei mp3-samling att, men har liksom aldri kome i gang... Anbefales egentlig å gjøre det, musikk-høring blir så ufattelig mye koseliger syns nå jeg. har aldri skjønt hva som er så gøy med spotify jeg.Ntjau...kan vel forstå at det er kjekt hvis en har lyst å høre ny musikk for å utforske og slikt men jeg ser ikke behovet for å bruke det 24/7. Kan være greit hvis man er et eller annet sted og vil høre en sang eller noe. Nei gi meg heller en god Flac-samling =)
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 (endret) har aldri skjønt hva som er så gøy med spotify jeg. Det er vel heller det at folk anser det som et veldig så nyttig verktøy for å få hørt musikken sin. Hele 8 minutter for sent klarer jeg å poste noe som er tilsvarende som det bi-ril skrev. Ulempen ved å være på forumet på jobb. Endret 20. februar 2010 av Slettet-77do0b
Natrich Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Man kan også kjøpe musikk på Spotify, er mye musikk der man ikke finner i hyllene
lockdog Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Si meg, hva gjorde dere før Spotify? Nei takke meg til å ha det i mp3/flac Jeg gikk over fra mp3 til Spotify, men nå tror jeg heller at jeg bruker 100kr måneden på å kjøpe musikk i stede og går tilbake til mp3.
Shikaru Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Si meg, hva gjorde dere før Spotify? Nei takke meg til å ha det i mp3/flac da hadde man alt på mp3, noe jeg fortsatt har. greit med spotify på skolen, og når man vil sjekke ut nye greier. men blitt en vane å bruke det når det funker ( noe det fint gjør her nå btw )
Coa Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Tøft at man kan se hvem som har vært inne på profilen din etter updaten.
Latias Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Tøft at man kan se hvem som har vært inne på profilen din etter updaten. Og at man kan kommentere brukerne i deres profiler.
JanFr Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Mens alle andre har sletet med Spotify i dag har jeg som Premium-bruker kunnet høre på all yndlingsmusikken min offline
LucarioX Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Har tenkt å byggje opp ei mp3-samling att, men har liksom aldri kome i gang... Anbefales egentlig å gjøre det, musikk-høring blir så ufattelig mye koseliger syns nå jeg. har aldri skjønt hva som er så gøy med spotify jeg.Ntjau...kan vel forstå at det er kjekt hvis en har lyst å høre ny musikk for å utforske og slikt men jeg ser ikke behovet for å bruke det 24/7. Kan være greit hvis man er et eller annet sted og vil høre en sang eller noe. Nei gi meg heller en god Flac-samling =) Nå er det litt dyrere å bygge opp en MP3-samling da, om man ikke liker å leke pirat N
LucarioX Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Har tenkt å byggje opp ei mp3-samling att, men har liksom aldri kome i gang... Anbefales egentlig å gjøre det, musikk-høring blir så ufattelig mye koseliger syns nå jeg. har aldri skjønt hva som er så gøy med spotify jeg.Ntjau...kan vel forstå at det er kjekt hvis en har lyst å høre ny musikk for å utforske og slikt men jeg ser ikke behovet for å bruke det 24/7. Kan være greit hvis man er et eller annet sted og vil høre en sang eller noe. Nei gi meg heller en god Flac-samling =) Nå er det litt dyrere å bygge opp en MP3-samling da, om man ikke liker å leke pirat N
b-real Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Hele 8 minutter for sent klarer jeg å poste noe som er tilsvarende som det bi-ril skrev. Ulempen ved å være på forumet på jobb.No stress,er slik det til tider er. Er det du jobber med? Sitter på jobb selv for øyeblikket og slacker..tror jeg skal se om jeg finner meg noe mat eller noe..kanskje det er noe godt å spise her.. Tøft at man kan se hvem som har vært inne på profilen din etter updaten. Og at man kan kommentere brukerne i deres profiler. Så mangler man bare en felles plass hvor alle status-oppdateringene kan leses så vi kan få IPB-twitter..
Natrich Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Hvor ser jeg hvem som har vært innom Latias?
Shikaru Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 du kan vel velge det på kontrollpanelet om du vil se om folk har titta innom, og du kan velge hvor lang lista er med 0, 3, 5, eller 10.
Mikkel™ Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Vel. Spotif "funker" her og nå. Jeg reinstallerte det men når jeg søker opp ting skjer det ingenting.
lockdog Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Oi, her var det ny layout gitt. Og dessverre med en del barnesykdommer
Anbefalte innlegg