Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Hvilke rettningslinjer? At det ikke er lov å ha bilde av dyr?

edit: gidder ikke å lese over på nytt etter hva som kan kjekle med avataren til Mikkel.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Geir hadde denne forklaringen om samme bilde i en annen tråd:

Jeg minner om at grusomhet mot dyr eller mennesker skal i spoiler. Det gjelder også "Firefox-reven".

Geir :)

Jeg ser dog ikke greia, det er en naturlig hendelse. Kanskje sjelden hendelse, men naturlig.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg ikke er helt enig i den avgjørelsen, ettersom det ikke er noe mer grusomt mot dyr/menneske enn naturen har sørget for selv. Hadde det vært et menneske som slo til reven så hadde jeg skjønt det. Men men. Er vel ei 13-årig dyrevernsaktivist med 30 katter og en hest i stua som har klaga :p

Skrevet

Svaret ligger i folk som har hatt en dårlig barndom og ikke takler tragedier. Der jeg kom fra våkna vi av at fattern skjøt rev fra vinduet, og at lørdagene på vintern var milevis med hundespann.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Den samme typen mennesker oppfordrer oss til å kjøpe kjøtt på butikken hvor det blir laget, i stedet for å slakte uskyldige kyr :p

Skrevet
Den samme typen mennesker oppfordrer oss til å kjøpe kjøtt på butikken hvor det blir laget, i stedet for å slakte uskyldige kyr :p

Ok, dyrevernsaktivister for holde på slik de vil. Men en gang MÅ de se sannheten de og. Det at folk slakter dyr og går på jakt er en del av økosystemet. Blir det overbestand med dyr blir det sykdom, og folk finner daue dyr overalt ...

Skrevet

Vel, proteinblanding er jo egentlig bare tørka melk da :p ÅNEI! Melka kommer jo fra kua! VI SUGER JO PÅ SPENENE TIL DEN STAKKARS KUA! HENT FAKLER OG HØYGAFLER!

Jeg leter etter en tråd. Den handlet om det værste som du har opplevd. Den var på ganske mange sider :p

Og du kom til rett plass. Velkommen til Anstaltet på Nymoen avdeling "DNFK"

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Haha! Man hører at det er tyskere som spiller curling. Den stønninga og ropinga der er det faen meg bare ett folkeslag som får til å høres såpass pervers ut.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Nå ble den bedre enn den hvite reven ja ;)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Likte den svarte best. Selv om den rødreven også var fin da.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...