Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg så morra til petter idag... naken, under en hest

Det var ikke hesten, det var meg :(

Hysj nå, dette skulle holdes hemmelig. :(

Ikke tull med mamma hun er snill og grei!

Og liker dyr :dremel:

Stakkars mamma petter.

Skrevet
Hjemme igjen. Nailed it. Stort sett, iallfall. Var noen vanskelige spørsmål, men alt i alt gikk det ganske bra. :)
Gratulerer =)
Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!!
Gratulerer, kan tenke meg det vare en liten lettelse for deg.

Ingen som liker Princess Mononoke, tydeligvis. :(
Grei nok men ikke noe å hoppe i taket for.
Skrevet
Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!!

Gratulerer, gratulerer! En stor win for deg, og manndom generelt :cool:

Skrevet
Allt det går i over allt nå for tida er jo bare OL. Kjeeeeeeedelig

Sjekka NRK3, TV2, TVN, TV3, BBC (world / entertainment), Discovery, National Geographic eller Disney Channel?

Skrevet
Har ikke sett en eneste OL-ting jeg. Dog, hørte det var noe i går for da satt det et helt gjeng her til sent på kveld og ropte og bråket.

Sikkert den klassiske sprinten. Marit Bjørgen tok Norges første gull, og Northug tok bronsje. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...