Mikkel™ Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg så morra til petter idag... naken, under en hest
Petter Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg så morra til petter idag... naken, under en hest WAT?
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg så morra til petter idag... naken, under en hest Det var ikke morra til petter, det var meg
magiQ Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg så morra til petter idag... naken, under en hest Det var ikke hesten, det var meg
Skjelvgråt Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Nei, jeg så bare feil ! Men jeg så en atombombe idag, et U2 spionfly, riktig nok var det ingenting inni atombomben, jeg så ett UH-1 Helikopter, også videre.
Mikkel™ Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Ikke tull med mamma hun er snill og grei! Og liker dyr
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg så morra til petter idag... naken, under en hest Det var ikke hesten, det var meg Hysj nå, dette skulle holdes hemmelig. Ikke tull med mamma hun er snill og grei! Og liker dyr Stakkars mamma petter.
b-real Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Hjemme igjen. Nailed it. Stort sett, iallfall. Var noen vanskelige spørsmål, men alt i alt gikk det ganske bra. Gratulerer =)Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!!Gratulerer, kan tenke meg det vare en liten lettelse for deg. Ingen som liker Princess Mononoke, tydeligvis. Grei nok men ikke noe å hoppe i taket for.
WheelMan Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!! Gratulerer, gratulerer! En stor win for deg, og manndom generelt
b-real Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Gratulerer, gratulerer! En stor win for deg, og manndom generelt Ja vi er en undertrykket rase gitt
Coa Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Allt det går i over allt nå for tida er jo bare OL. Kjeeeeeeedelig
Zlatzman Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Allt det går i over allt nå for tida er jo bare OL. Kjeeeeeeedelig Sjekka NRK3, TV2, TVN, TV3, BBC (world / entertainment), Discovery, National Geographic eller Disney Channel?
b-real Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Har ikke sett en eneste OL-ting jeg. Dog, hørte det var noe i går for da satt det et helt gjeng her til sent på kveld og ropte og bråket.
Sondre Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Har ikke sett en eneste OL-ting jeg. Dog, hørte det var noe i går for da satt det et helt gjeng her til sent på kveld og ropte og bråket. Sikkert den klassiske sprinten. Marit Bjørgen tok Norges første gull, og Northug tok bronsje.
b-real Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Åh..ja det kan det godt ha vært. Noe jææævlig roping og skriking var det iallefall. Sportsidioter altså
Anbefalte innlegg