Aleks Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har fått et kart over Canada og litt av Alaska Awesome! Mhm
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Bah. Kanskje jeg bare skal gå hjem. Gi faen i teksturering og skole og hva faen, poppe ørt og førti Remeron og sove til mars.
A-Jay Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 (endret) hah det var litt fett. men åssen får du det når du søker på f.eks oslo på kartet der. vil se det i street view På venstre side, over der du zoomer inn ser du en liten oransje mann. Dra ham på kartet dit du vil gå. Endret 9. februar 2010 av A-Jay
Dr. Chaos Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Bah.Kanskje jeg bare skal gå hjem. Gi faen i teksturering og skole og hva faen, poppe ørt og førti Remeron og sove til mars. Hvor er det du går på skole hen, og hvilken linje? Høres ut som du driver med spill- eller programvareutvikling, og du får det til å virke slitsomt.
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Bah.Kanskje jeg bare skal gå hjem. Gi faen i teksturering og skole og hva faen, poppe ørt og førti Remeron og sove til mars. Hvor er det du går på skole hen, og hvilken linje? Høres ut som du driver med spill- eller programvareutvikling, og du får det til å virke slitsomt. Går på Høgskolen i Nord-Trøndelag, avdeling Steinkjer, og jeg går Multimedieteknologi år 3. Det er tidvis pes, men det er hovedsaklig fordi jeg ikke eier konsentrasjonsevner eller noe særlig motivasjon til å fortsette med det jeg holder på med.
kanin333 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Tror jeg skal feste en gps til meg selv, så kan alle vite hvor jeg er hele tiden.
-Stalin- Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Tror jeg skal feste en gps til meg selv, så kan alle vite hvor jeg er hele tiden. Gjør det.
Skjelvgråt Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Hadde ikke trengt GPS. Er på rommet mitt hele tiden uansett.
Br0dskive Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Hadde ikke trengt GPS. Er på rommet mitt hele tiden uansett. Skaff deg noen venner å gå ut og nyt den friske lufta!
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Tror jeg skal feste en gps til meg selv, så kan alle vite hvor jeg er hele tiden. Googles Location har ca samme nytte. ^^
Skjelvgråt Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Hadde ikke trengt GPS. Er på rommet mitt hele tiden uansett. Skaff deg noen venner å gå ut og nyt den friske lufta! Har da venner. Men jeg er ofte mye på rommet.
Natrich Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Hadde ikke trengt GPS. Er på rommet mitt hele tiden uansett. Skaff deg noen venner å gå ut og nyt den friske lufta! Har da venner. Men jeg er ofte mye på rommet. Bli litt mer sosial enn DNFK
Skjelvgråt Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Nja, jeg gikk på en annen skole intill niende, bodde på en annen plass. Så flyttet vi, og vennene mine er jo 10-15 min unna. + At det er kaldt ute så for kaldt og slikt. Desutten liker jeg meg ikke så godt ute blant folk jeg ikke kjenner.
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Hadde ikke trengt GPS. Er på rommet mitt hele tiden uansett. Skaff deg noen venner å gå ut og nyt den friske lufta! Har da venner. Men jeg er ofte mye på rommet. Bli litt mer sosial enn DNFK Jeg føler meg oversosial. Skylder på skolen.
Shikaru Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 hah det var litt fett. men åssen får du det når du søker på f.eks oslo på kartet der. vil se det i street view På venstre side, over der du zoomer inn ser du en liten oransje mann. Dra ham på kartet dit du vil gå. nice
Petter Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Nja, jeg gikk på en annen skole intill niende, bodde på en annen plass. Så flyttet vi, og vennene mine er jo 10-15 min unna. + At det er kaldt ute så for kaldt og slikt. Desutten liker jeg meg ikke så godt ute blant folk jeg ikke kjenner. Dakar lille gutten som bare har 10 min til venna sine. Over 10 mil jeg til venna mine
Niqābninja Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Nja, jeg gikk på en annen skole intill niende, bodde på en annen plass. Så flyttet vi, og vennene mine er jo 10-15 min unna. + At det er kaldt ute så for kaldt og slikt. Desutten liker jeg meg ikke så godt ute blant folk jeg ikke kjenner. 10-15 minutter er ikke en dritt. Slutt å lag unnskyldninger for deg selv.
Skjelvgråt Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Nei, men fremdeles enn unnskyldning. Dog ikke god, er bare det at det var lettere før når dem var "utenfor" døren nesten.
Anbefalte innlegg