Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

I så fall er det waste of money å kjøpe seg undertøy også, ettersom dette er jo bare skjult under klærne.

Endret av Slettet-77do0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egil: Nei? Truser/bokser er hygenisk å bruke, og bh holder visse ting på plass. Og om du har kjæreste så får du jo vist det til han/hun.

Skrevet
Egil: Nei? Truser/bokser er hygenisk å bruke, og bh holder visse ting på plass. Og om du har kjæreste så får du jo vist det til han/hun.

Jeg viser det til naboen :shrug:

Skrevet
Kanke den jævla tida gå litt fortere da? Jeg vil sove :p

Sitt deg ned og spill MW2, team deathmatch, tiden flyr når du spiller det hehe.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hvorfor ikke legge seg når man faktisk er trøtt, i stedet for å leve etter tenåringsnormene om at man må legge seg etter klokka 23?

Skrevet

Sitt deg ned og spill MW2, team deathmatch, tiden flyr når du spiller det hehe.

Jeg synes ikke noe særlig annet om Call of Duty og lignende spill enn at de er horribelt kjedelige.

Hvorfor ikke legge seg når man faktisk er trøtt, i stedet for å leve etter tenåringsnormene om at man må legge seg etter klokka 23?

For å ikke våkne midt på natten, hovedsaklig. Det er den eneste grunnen til at jeg holder meg våken.

Skrevet

Prøvde nett ein Tikka Masala-variant frå frysedisken. Var ikkje så verst, hadde det ikkje vore for dei forbanna kikertene indarane insisterer på å gomle i seg frå tid til annan.

Djises for ein vemmeleg konsistens!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...