Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Omg er Naruto gående enda?... Begynte og se på det i 6. klasse lissom..og nå er jeg 18 -.-
kloningen Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Yes ruller og går hver uke. Jeg leser nå mangaen også, så animen er bare pynten på kaka :]
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Slutta både å lese og se på rundt shipuuden episode 30. Savner gode gamle japse tider, men den tiden er over
NikkaYoichi Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Det var en pseudovitenskapelig "dokumentar" om Amativille. Regnet egentlig med at det var noe slikt, i og med at det var du som postet. Hva skal det bety?
zennox Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne den tråden med han som kjører en "lucid dreaming"-dagbok? Prøvde å søke, men fant den ikke :X Edit: Nevermind, fant den :> Endret 7. februar 2010 av zennox
After Dark Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Har hatt en god porsjon nattmat. Nå er det den siste eller nest siste ølen som går ned. Har vært en flott kveld. Skal dere andre døgne eller begynner sengen å kalle på dere og?
Bango Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Hva faen har skjedd med ica's poser? Var og handlet når jeg stod opp isted, også har de kun poser av papp. Eller hva faen det er, var ett helvete å pakke noe nedi de også kunne ikke hvile de på bakken pga snøen som oppløste bunnen. Og nå var det helt jævlig vanskelig å få de inn i poseskapet. Og krøllet man de sammen så tok de opp en hel bosspose.
Nie Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Skal ikke si jeg vet, siden jeg ikke har sett disse posene, men jeg gjetter på at miljøet blir prioritert over plassen i poseskapet ditt. 8D
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Mårn Noen som veit om det går an og blokke e-mail adresser på hotmail? Blir spamma av "@blizzard.com" shit, sikkert 4-5 mailer om dagen med pure wow account hack spam. Har 700 uleste meldinger i innboks går faen meg ikke an og finne frem lenger med all spammen. Så håper noen sier ja nå ^^
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Prøvde men den var ikke sammarbeids villig.. :O http://open.spotify.com/track/40V6e82rVZ0O7hmFtpelGZ
WheelMan Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Prøvde men den var ikke sammarbeids villig.. :O Da skaffer du deg en skikkelig mailklient og noe annet enn Hotmail. 1995 ringte og ville hatilbake epostløsningen sin, skjønner du
Tunky Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Vi er en gjeng som har startet et kor her på skolen. Vi har ikke noe navn, forslag? Det er verdt å nevne at det er en kristen skole, så navnet kan sikkert gjenspeile på det. Ikke vet jeg. Ikke bryr jeg meg så veldig heller, men de vil nå ha et navn på koret.
Joαkim Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Christian Angels lol wtf, kom ikke på noe annet.
Tunky Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Trenger ikke gjenspeile det så mye, kanskje. Haha. Bare glem at jeg sa det med kristent.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Spørs jo åssen musikk man skal synge da :O
Tunky Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Tja. Det vet ikke jeg enda. Vi har en sang foreløpig, en veldig rolig en. Tror vi skal ha en del forskjellig. De spilte noen sanger i går. Det var noe skikkelig funky, og noe veldig rolig.
Anbefalte innlegg