Catkin Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Jeg husker hu ene som jobbet på Balkan i Ski for noen år siden. Hun hadde de største puppene jeg har sett ever som virket naturlige. Jeg lurer på om noen faktisk var klar over at hun hadde et ansikt også.
Deadringer Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 I sommer satt jeg i puppehøyde de gangene jeg satt i kassa. Det var awesome. Ida, du er en perv.
L4r5 Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 I sommer satt jeg i puppehøyde de gangene jeg satt i kassa. Det var awesome.Ida, du er en perv.Ordet du antagelig mente å bruke er connoisseur.
Niqābninja Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 I sommer satt jeg i puppehøyde de gangene jeg satt i kassa. Det var awesome. Ida, du er en perv. Nehei. :---D Beste er at det var nestsjefen min som "lærte" meg det.
Datasmurf Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Jeg vil hjem ... Sove en liten time, dusje, ete, ordne meg og se Bones og vente på at folket kommer.
Deadringer Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Ordet du antagelig mente å bruke er connoisseur. Nei, nei, perv dekker det fint. Men så ser det ut til at alle Idaene jeg kjenner er pervs :| Nehei. :---D Å jo :|
Catkin Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Hei, jeg kan ikke noe for at folk ikke bruker BH. :|
Deadringer Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Hei, jeg kan ikke noe for at folk ikke bruker BH. :| Tenker mer på den syke fascinasjonen du har for skoene dine.
Niqābninja Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Jeg liker ikke de grunnløse anklagelsene dine, Eivind.
Deadringer Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Jeg liker ikke de grunnløse anklagelsene dine, Eivind. Grunnløse? :O Du er jo en peeping tom in the making!
Datasmurf Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Jeg sier meg enig med Julia Roberts som mener at alle kvinner / jenter burde ta av BHen. Riktignok mente hu bare 14. februar, men jeg går for det generelt. Burn the bras! Som for 30-40 år siden!
Niqābninja Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Nehei! Jeg ser jo bare på det folk byr frem.
Catkin Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Det er heller ikke min feil at skoene mine er så heite at de nesten brenner.
Deadringer Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Nehei! Jeg ser jo bare på det folk byr frem. Neste er vel at du voldtar folk fordi de "ber om det" Det er heller ikke min feil at skoene mine er så heite at de nesten brenner. Pervs, all of you, PERVS!
Datasmurf Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Det er heller ikke min feil at skoene mine er så heite at de nesten brenner. Pics?
Niqābninja Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Nehei! Jeg ser jo bare på det folk byr frem. Neste er vel at du voldtar folk fordi de "ber om det" That's not how i roll. edit: OH MY GAD, DE STIVE NIPLENE ER TILBAKE. Endret 3. februar 2010 av bazukh
Catkin Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Det er heller ikke min feil at skoene mine er så heite at de nesten brenner. Pics? Soon.
Anbefalte innlegg