zennox Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Hva jobber du som, Bytex? En jobb som tillater en slik døgnrytme ville ha passet meg helt ypperlig!
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Nattvakt eller noe i den dur'n antar jeg.
L4r5 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Om noen trenger en unnskyldning til hvorfor en oppgave ikke er gjort på jobben så er det bare å gå hit: http://www.itblame.com/?x=37&y=13&blame=Network
zennox Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Jeg trenger hjelp til å permanent kurere døgnrytmen min. Nå går jeg og henter et glass vann, før jeg legger meg. God natt.
After Dark Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Hvordan tilbringer dere kvelden? Jeg drikker cola og leser Harry Potter. Sitter og leser en artikkel om lucid dreaming. Man kan visstnok fremprovosere lucid dreaming ved å ta alzheimers-medisin. Er ikke helt sikker på hva du snakker om, men det høres interessangt ut. Fint at du linket til tråden om mangel på moderering foresten.
L4r5 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Er ikke helt sikker på hva du snakker om, men det høres interessangt ut.Lucid dreaming er når du innser i drømmen at det er en drøm og kan styre den som du vil. Har til dels opplevd det et par ganger.Er et par tråder om det på forumet. Ligger lenke til den artikkelen jeg leste i stad i den ene tråden i OT-baren. Fint at du linket til tråden om mangel på moderering foresten.Det er så få som er innom tilbakemeldingsdelen av forumet at jeg syntes det kunne være lurt å gjøre folk oppmerksomme på den.
After Dark Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Lucid dreaming er når du innser i drømmen at det er en drøm og kan styre den som du vil. Har til dels opplevd det et par ganger.Er et par tråder om det på forumet. Ligger lenke til den artikkelen jeg leste i stad i den ene tråden i OT-baren. Har skjønt et par ganger at det er en drøm, men det er like før jeg våkner så har aldri kunnet prøve å styre den. Det er så få som er innom tilbakemeldingsdelen av forumet at jeg syntes det kunne være lurt å gjøre folk oppmerksomme på den. Absolutt. Problemet trenger oppmerksomhet dersom det skal kunne gjøres noe med.
Bytex Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ååå, jeg vil lære japansk og. Konsert DVD'ene med Animetal og JAM Project har masse prating mellom sangene jeg ikke fatter så mye av, men som publikum liker veldig godt. De snakker så forbanna fort. Jeg trenger en oversetter Kunne du f.eks greie å skjønne hva en native japaner snakker om når han snakker som en mitraljøse? F.eks. småpraten før sangen starter her og mot slutten: Endret 2. februar 2010 av Bytex
Lumpness Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Hei i natten . eller er det hei på natten ? Hva gjør nattfolket på ? For ikke lenge siden kom det en edderkopp dalende ned fra taket og landet på tastaturet, var jeg slem som tok den med papir og trekte den ned i do ?
Mord-Sith Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Ja, veldig slem. Du kunne bare latt den leve. Stakkars edderkoppen. Den har ikke gjort deg noe! Og jeg kryper til køys nu. Natta!
L4r5 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Hva gjør nattfolket på ?Nå leser jeg om en dødsdømt psykopat (eller var det sosiopat? Jeg glemmer alltid hva som er forskjellen.) i Oregon.
Lumpness Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Vanligvis er jeg snill mot edderkopper også , men jeg tenkte : er det bedre at jeg slipper den ut i den kalde vinteren , eller tar livet av den med engang? Drukne eller fryse ihjel , vet ikke hva som er best for en liten edderkopp. Jeg gidder ikke lage meg et terrarie der jeg oppbevarer alle edderkopper til sommeren kommer heller. så da får det være Edit Lars , hva heter denne psykopaten . når jeg søker på death row , psychopath , oregon får jeg mange treff Endret 2. februar 2010 av Lumpness
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ALDRI MER COLA!! Bare Urge fra nå av! Hater Cola!
j-- Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ALDRI MER COLA!! Bare Urge fra nå av! Hater Cola! Hva skal man svare til dette? Bare "ok.." eller?
Lumpness Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Kan sikkert få traumer av Cola drikking og konvertere over til annen type leske , ja
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ALDRI MER COLA!! Bare Urge fra nå av! Hater Cola! Hva skal man svare til dette? Bare "ok.." eller? Du skulle jo si om det var en god idè liksom...
j-- Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ALDRI MER COLA!! Bare Urge fra nå av! Hater Cola! Hva skal man svare til dette? Bare "ok.." eller? Du skulle jo si om det var en god idè liksom... "Nå slutter jeg å drikke flytende svart sukker, og går over til flytende gult sukker!". Tja, god idé og god idé, fru Blom. Du burde vel heller gått over til vann, men hvem er nå jeg til å dømme?
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube Urge er vel ikke spesielt godt heller. Endret 2. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Urge er bedre en Cola mindre kullsyre og bedre smak!
j-- Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Du mener Urge er bedre enn cola, og du mener Urge har bedre smak. Blir litt som å diskutere hva som er den fineste fargen. Uansett litt morsomt at du trekker frem lite kullsyre som et positivt argument, da andre vil kalle det “daff” brus, og se på det som negativt
Anbefalte innlegg