Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For en sær dag. Først så jeg på at klassen hadde gym. Læreren de har kom bort til meg og bare "Deg har jeg ikke sett før, heheheheh. Hva heter du a?". Sa at jeg var velkommen til å ha gym med dem osv. Da jeg lurte på om det ikke var for sent å få grunnlag til karakter uansett, så sa han "Det kan jo alltids ordnes" og smilte skikkelig sleskt til meg. Gives me the creeps.

The curse of being pretty.

Glad jeg ikke er pen :p

Skrevet
Når du nevnte dama Lars så fikk det til meg og tenke på hvordan det det hadde vært og ta et flygende rektum :p

Knis :p

Den var litt bra da :!:

Men nicket ditt er helt konge :thumbup:

Indeed ^^

Og takker, Amanita :D:love:

Skrevet
For en sær dag. Først så jeg på at klassen hadde gym. Læreren de har kom bort til meg og bare "Deg har jeg ikke sett før, heheheheh. Hva heter du a?". Sa at jeg var velkommen til å ha gym med dem osv. Da jeg lurte på om det ikke var for sent å få grunnlag til karakter uansett, så sa han "Det kan jo alltids ordnes" og smilte skikkelig sleskt til meg. Gives me the creeps.

The curse of being pretty.

Glad jeg ikke er pen :p

Det er vi også ;)

Skrevet
Hva med å vaske leiligheten, rydde, ta oppvasken, lage middag til henne og slikt? :p (jeg kjeder meg fortsatt, okei?)
Booooring! :p

Men takk for at du minnet meg på oppvaska. Må sette på maskina.

Men tenk på belønninga som vanker når hun kommer hjem og ser hvor flink gutt du har vært. :D

Skrevet (endret)
Men tenk på belønninga som vanker når hun kommer hjem og ser hvor flink gutt du har vært. :D
Den får jeg uansett. :devil: Endret av L4r5
Skrevet
Den får jeg uansett. :devil:

Og hvor skitten du har blitt av all ryddinga og vaskinga? :p

Skrevet

On another note: Jeg skjønner ikke hvordan kvinnfolk bruker så lang tid i dusjen. Nå har jeg dusja og barbert meg og tok meg egentlig ganske god tid føler jeg. Likevel så tok det ikke mer enn et kvarter.

Og hvor skitten du har blitt av all ryddinga og vaskinga? :p
Nå er jeg ren og pen og nydusjet. Vel... Nydusjet hvertfall. Pen kan diskuteres og skitten er jeg alltid. Uansett hvor mye jeg vasker.
Skrevet
On another note: Jeg skjønner ikke hvordan kvinnfolk bruker så lang tid i dusjen. Nå har jeg dusja og barbert meg og tok meg egentlig ganske god tid føler jeg. Likevel så tok det ikke mer enn et kvarter.

De onananananananerer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...