Cortinarius rubellus Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Når du nevnte dama Lars så fikk det til meg og tenke på hvordan det det hadde vært og ta et flygende rektum Knis Den var litt bra da :!: Men nicket ditt er helt konge
Sirslask Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 BAHHHH! jeg dauer! Tiden går alt for sakte! 2nd that
Niqābninja Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Da er vi tre. Herregud. Jeg dør snart, tror jeg. Drittdag.
Sirslask Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Vi må se lyst på det... Hjelp med det, noen?
Petter Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Tror jeg snart setter på en film eller noe 1337
Datasmurf Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 For en sær dag. Først så jeg på at klassen hadde gym. Læreren de har kom bort til meg og bare "Deg har jeg ikke sett før, heheheheh. Hva heter du a?". Sa at jeg var velkommen til å ha gym med dem osv. Da jeg lurte på om det ikke var for sent å få grunnlag til karakter uansett, så sa han "Det kan jo alltids ordnes" og smilte skikkelig sleskt til meg. Gives me the creeps. The curse of being pretty. Glad jeg ikke er pen
Kverulantus Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Når du nevnte dama Lars så fikk det til meg og tenke på hvordan det det hadde vært og ta et flygende rektum Knis Den var litt bra da :!: Men nicket ditt er helt konge Indeed ^^ Og takker, Amanita
Petter Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 For en sær dag. Først så jeg på at klassen hadde gym. Læreren de har kom bort til meg og bare "Deg har jeg ikke sett før, heheheheh. Hva heter du a?". Sa at jeg var velkommen til å ha gym med dem osv. Da jeg lurte på om det ikke var for sent å få grunnlag til karakter uansett, så sa han "Det kan jo alltids ordnes" og smilte skikkelig sleskt til meg. Gives me the creeps. The curse of being pretty. Glad jeg ikke er pen Det er vi også
Niqābninja Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Vi må se lyst på det... Hjelp med det, noen? Jeg klarer ikke se lyst på det. Ikke nå. Jeg kan se lyst på det i fem-seks-sjutiden. Sånn ca.
NikkaYoichi Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hva med å vaske leiligheten, rydde, ta oppvasken, lage middag til henne og slikt? (jeg kjeder meg fortsatt, okei?)Booooring! Men takk for at du minnet meg på oppvaska. Må sette på maskina. Men tenk på belønninga som vanker når hun kommer hjem og ser hvor flink gutt du har vært.
Sirslask Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg klarer ikke se lyst på det. Ikke nå. Jeg kan se lyst på det i fem-seks-sjutiden. Sånn ca. Yeah, da er jeg hjemme og har huset for meg selv
Shikaru Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 jeg har... helg alt for tidlig enn jeg er vandt med
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Men tenk på belønninga som vanker når hun kommer hjem og ser hvor flink gutt du har vært. Den får jeg uansett. Endret 29. januar 2010 av L4r5
Sirslask Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Men tenk på belønninga som vanker når hun kommer hjem og ser hvor flink gutt du har vært. Den får jeg uansett. Og hvor skitten du har blitt av all ryddinga og vaskinga?
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 On another note: Jeg skjønner ikke hvordan kvinnfolk bruker så lang tid i dusjen. Nå har jeg dusja og barbert meg og tok meg egentlig ganske god tid føler jeg. Likevel så tok det ikke mer enn et kvarter. Og hvor skitten du har blitt av all ryddinga og vaskinga? Nå er jeg ren og pen og nydusjet. Vel... Nydusjet hvertfall. Pen kan diskuteres og skitten er jeg alltid. Uansett hvor mye jeg vasker.
Datasmurf Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Ha ha ha. *vente på toget til Stjørdal* Infinity blir så awesome!
NikkaYoichi Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 On another note: Jeg skjønner ikke hvordan kvinnfolk bruker så lang tid i dusjen. Nå har jeg dusja og barbert meg og tok meg egentlig ganske god tid føler jeg. Likevel så tok det ikke mer enn et kvarter. De onananananananerer.
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 De onananananananerer.Må være noe sånt. Dusjhoder kan visstnok brukes til mye rart har det blitt meg fortalt.
Campin Carl Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Nå veit jeg at en av de it-ansatte på skolen er på dette forumet, nå er det bare finne ut hvem det er!
Anbefalte innlegg