Catkin Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 WTF! Får ikke lov og spille av dama? HELP ME! Få henne til å spille med deg. Det skjedde med en venn av meg. Hun ble avhengig, riktignok. Lurer på om han har fått seg noe etter det.
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Snakker om spill; Jeg irriterer meg over hvor lite ammo det er lov å bære med seg i ME2.
Slurpee Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Snakker om spill;Jeg irriterer meg over hvor lite ammo det er lov å bære med seg i ME2. hva?! hahahaha. Lite ammo? Runnet det selv i går og gikk så og si aldri ut av ammo.
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 hva?! hahahaha. Lite ammo? Runnet det selv i går og gikk så og si aldri ut av ammo. Mhm. Jeg bruker stort sett kun pistolen om jeg kan og har fortsatt ikke funnet noen upgrade som gjør at jeg kan bære med mer enn 24 skudd. 24 skudd er ingenting.
Slurpee Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 hva?! hahahaha. Lite ammo? Runnet det selv i går og gikk så og si aldri ut av ammo. Mhm. Jeg bruker stort sett kun pistolen om jeg kan og har fortsatt ikke funnet noen upgrade som gjør at jeg kan bære med mer enn 24 skudd. 24 skudd er ingenting. Class?
Slurpee Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 (endret) aha, Valgte Adept ^^ edit: Jeg har Sniper, heavy pistol og machine pistol. går aldri ut av ammo. samtidig som at jeg egentlig ikke trenger våpen Endret 29. januar 2010 av Slurpee
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg har Sniper, heavy pistol og machine pistol. går aldri ut av ammo. samtidig som at jeg egentlig ikke trenger våpen Machine gun, assault shotgun, sniper rifle, hand cannon og particle beam her. Så jeg har mye ammo til sammen, men det er egentlig kun sniper rifle og machine gun hvor jeg har nok til at jeg kan bruke de lenge om gangen. Spilte igjennom hele eneren ved å så godt som kun bruke pistol, så er litt småskuffa over det her. Men om det er den største skuffelsen er spillet utrolig bra. edit: Jobber som et piska skinn for å få en av dissa damene til sengs, men får det faen ikke til. De ber meg kun vente til de har tid, men det skjer jo aldri noe. Endret 29. januar 2010 av Nyhus
Slurpee Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg fikk alle bortsett fra Miranda til å bli lojale. gjorde sideoppdraget hennes men så kom miranda og jack i chickfight og jeg klarte å side med jack, så miranda hater meg xD
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg fikk alle bortsett fra Miranda til å bli lojale. gjorde sideoppdraget hennes men så kom miranda og jack i chickfight og jeg klarte å side med jack, så miranda hater meg xD Jeg tok siden til Miranda. Og now its one. The sexorz has begun.
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 er begge to lojale da eller? Nope. Jack hater meg som pesten.
Slurpee Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 merkelig det der. Jeg klarte å oppløse konflikten mellom hun dama med masken og legion. :s
Slimda Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hva med å ta Mass Effect 2-prater i tråden om spillet? Jeg vil ikke at ting blir spoilet av dere.
Kverulantus Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Ta spilldiskusjonen i tilhørende tråd plx. Edit: Slimda iz dem lightningguise Endret 29. januar 2010 av Flygende rektum
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hva med å ta Mass Effect 2-prater i tråden om spillet? Jeg vil ikke at ting blir spoilet av dere. Nå frister det å slenge ut tidenes spoiler her, men hadde jeg blitt spoilet slik ville jeg mest trolig blitt bra gretten. En av de få spillene hvor historien er viktigst. Så ja. No moar ME talkz.
Slurpee Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 (endret) whatever whatever, I can do what I want! edit: Vi kan ta det i PM eller noe. Endret 29. januar 2010 av Slurpee
Shikaru Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 først trudde jeg dere snakka om MW2, noe som ikke var helt logisk i det dere sa, men så våkna jeg litt og så hva dere egentlig snakka om tjohei.
Anbefalte innlegg