Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skjønner meg ikke på folk som sitter i timevis og spiller Bejewelled Blitz på facebook på jobb. De har kompiser som har over 400000 poeng. Også prøver jeg noen runder og kommer aldri over 50000 engang..

Jeg starter neste runde på rein TRASS, ikke fordi jeg har det så morsomt da.

Endret av Bytex
Skrevet

Jeg lasta ned en add-on så jeg har det i WoW for flyreiser og generelt annet tidsfordriv når jeg ikke gidder å alt-tabbe tilbake hit. Plutselig hadde det gått 3-4 timer :p

Det gjør vondt i øya nå. Glodd på en skjerm nesten sammenhengende siden 9:30 i morges. :p

Skrevet

Datasmurf: Velkommen til min verden. Har glodd på pc skjermen hele uka. Søster skal kun se på Kanal 5 så har ikke mye valg. Blir flott når hun reiser nordover i 2 mnd. Får låne leigheta hennes da, Party party sier jeg bare

Skrevet

Ha ha. :p

Jeg pleide å være vant til dette, men så begynte jeg å drikke og å være sosial, og så begynte øya mine å venne seg til å glo på folk eller i bøker i stedet på en gedigen skjerm. :p

Skrevet

Har du ikke dimmer på skjermen :hmm:

Da slipper man røde såre øyne å kan surfe på nett i dagesvis :)

Trenger normal døgnrytme tror jeg. Dnfk er nokkså dødt om natta.

Skrevet

Min sjel for en frokost.

Var søren meg tom for mat idag. :(

I tillegg er det lang skole dag, får bare håpe skolens kantine har noe å tygge på. :wee:

Skrevet

Gjære først? Hæ?

Jeg har vært flink og ordna matpakke i dag (middagsrester, gresk salat og kyllingbryst), men får vel stikke enten på Kiwi eller på kiosken og få meg noe frokost. Sult1!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...