Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir smuud med 360 på kjelke ta bilde/film :D Bare 3 dager igjen før jeg skal på hytta og ake ned LANGE skogsbil veier :p

Skal filme litt ja vi skal være late og bruke snøscooter så vi slipper og gå opp igjen

Bruker snøscooter vi og på hytta veiene er 2-3km lange, og vi er grunneier :D Så alle de som aker binder fast kjelkene/snowracer i et tau og henger etter Snøscootern.

Det er sykt artig. tror vi skal lage et "lengde" hopp på et av vannene og se om vi kan få litt lengde med snow raceren også :D

Det blir så bra :D Har du guts til å hoppe med rattkjelke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koslig med hopp på vann, men vi dreit oss ut litt engang på sen vintern :p Når snøscootern landet etter hoppet, gikk den igjennom islaget :innocent: Heldigvis funka motoren etter vi hadde trukket den opp ;)

Skrevet
Det blir så bra :D Har du guts til å hoppe med rattkjelke? :)

Skal nok hoppe litt ja ;)

Awesome. Spent på å se hvor mye Kristian hopper^^

Har du sølvteip? Hopper skitlangt på hoppet utfor her nå, men av refleks så slipper jeg styre så jeg tror jeg skal teipe megselv fast til kjelka :)

Skrevet

Gaffa Teip FTW Liker best og ha beina mine fri sånn at jeg kan hoppe av kjelken i lyften slik at jeg ikke knuser kjelken helt når jeg vet at det går galt :!:

Skrevet
Hva skjer med at folk har sluttet med tegnsetting?

Jeg bruker jo tegn jeg. :p

Skrevet
Nå lager jeg skumle planer for hvordan jeg skal plage Aleks, teipe han fast på kjelken og dra han oppover heia bak scooteren

Du gikk altså ikke lei etter lørdagen :p

Skrevet
Jeg suger i norsk generelt^^

Er ikke kun deg.

Holder med en post. :-|

Skrevet
Nå lager jeg skumle planer for hvordan jeg skal plage Aleks, teipe han fast på kjelken og dra han oppover heia bak scooteren

Skal jeg love deg at jeg ikke ble, men du var jo så full at du måtte bare legges i senga.

Skrevet

Skal jeg love deg at jeg ikke ble, men du var jo så full at du måtte bare legges i senga.

Ble litt mer enn planlagt ja^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...