Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Blir smuud med 360 på kjelke ta bilde/film Bare 3 dager igjen før jeg skal på hytta og ake ned LANGE skogsbil veier Skal filme litt ja vi skal være late og bruke snøscooter så vi slipper og gå opp igjen Bruker snøscooter vi og på hytta veiene er 2-3km lange, og vi er grunneier Så alle de som aker binder fast kjelkene/snowracer i et tau og henger etter Snøscootern. Det er sykt artig. tror vi skal lage et "lengde" hopp på et av vannene og se om vi kan få litt lengde med snow raceren også Det blir så bra Har du guts til å hoppe med rattkjelke?
Berniy Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Koslig med hopp på vann, men vi dreit oss ut litt engang på sen vintern Når snøscootern landet etter hoppet, gikk den igjennom islaget Heldigvis funka motoren etter vi hadde trukket den opp
Demonfudge Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Seriøst da, fiks quotinga eller ta det på msn.
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Det blir så bra Har du guts til å hoppe med rattkjelke? Skal nok hoppe litt ja
Berniy Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hoppe på kjelke er noe man må gjøre for og bevise man er Mann, gjerne 5-6m langt
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hoppe på kjelke er noe man må gjøre for og bevise man er Mann, gjerne 5-6m langt Jeg har hoppet nesten 10m
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Det blir så bra Har du guts til å hoppe med rattkjelke? Skal nok hoppe litt ja Awesome. Spent på å se hvor mye Kristian hopper^^ Har du sølvteip? Hopper skitlangt på hoppet utfor her nå, men av refleks så slipper jeg styre så jeg tror jeg skal teipe megselv fast til kjelka
Berniy Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Gaffa Teip FTW Liker best og ha beina mine fri sånn at jeg kan hoppe av kjelken i lyften slik at jeg ikke knuser kjelken helt når jeg vet at det går galt :!:
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Nå lager jeg skumle planer for hvordan jeg skal plage Aleks, teipe han fast på kjelken og dra han oppover heia bak scooteren
Deadringer Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hva skjer med at folk har sluttet med tegnsetting?
Berniy Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hva skjer med at folk har sluttet med tegnsetting? Jeg suger i norsk generelt^^
Perrern Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hva skjer med at folk har sluttet med tegnsetting? Jeg bruker jo tegn jeg. Hva skjer med at folk har sluttet med tegnsetting? Jeg bruker jo tegn jeg.
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Nå lager jeg skumle planer for hvordan jeg skal plage Aleks, teipe han fast på kjelken og dra han oppover heia bak scooteren Du gikk altså ikke lei etter lørdagen
Deadringer Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg suger i norsk generelt^^ Er ikke kun deg. Hva skjer med at folk har sluttet med tegnsetting? Jeg bruker jo tegn jeg. Hva skjer med at folk har sluttet med tegnsetting? Jeg bruker jo tegn jeg. Holder med en post. :-|
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Nå lager jeg skumle planer for hvordan jeg skal plage Aleks, teipe han fast på kjelken og dra han oppover heia bak scooteren Du gikk altså ikke lei etter lørdagen Skal jeg love deg at jeg ikke ble, men du var jo så full at du måtte bare legges i senga.
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Nå lager jeg skumle planer for hvordan jeg skal plage Aleks, teipe han fast på kjelken og dra han oppover heia bak scooteren Du gikk altså ikke lei etter lørdagen Skal jeg love deg at jeg ikke ble, men du var jo så full at du måtte bare legges i senga. Ble litt mer enn planlagt ja^^
Anbefalte innlegg