Datasmurf Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Datasmurf: ER DU MONGO? ØDELEGGE RØDVIN PÅ DEN MÅTEN? Svært populær drikk i utlandet, lille venn Dessuten blander jeg bare med fyldige rødviner, altså, de jeg ikke liker Kunne aldri brukt noen gode viner på det. Gode viner ér jo fyldige, mann! Er det NOE jeg hater bortsett fra bitter korksmak, så er det tynne viner. *hutre* Deg om det, jeg foretrekker de som bare er sånn ca halv kake eller litt under på fyldighet. Når pappa og vinklubben hans kommer trekkende med fyldige Baroloer, melder jeg stort sett pass, smaker alt for mye. Veldig ofte lær eller kull eller andre rariteter.
Maynard James Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Sa jeg noen gang at det var ei jente? din grisegutt
Old Game Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Liker hatten. Klasse! Nei hva sier du Kennny D, skal jeg jeg tvinge noen til å gjøre meg til moderator i fotball kategorien? Tror jeg er en het kandidat. Har jo null warn.
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Sa jeg noen gang at det var ei jente? din grisegutt Det er ikke jeg som er grisegutten her din frekke tøs
Maynard James Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Siden du er en feiende flott fyr, så vil jeg vouche for deg Gamey. Har sett bilder av bicepsene dine, og vil si vi trenger noen staute karer blandt oss. Trist å være den eneste
Old Game Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 DJ, denne siden har jeg sett av deg før. Naughty boy!
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 DJ, denne siden har jeg sett av deg før. Naughty boy! Jasså, er du en like frekk tøs som Dalglish da?
Maynard James Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Syns du skal godta meg på msn game, og joine den fine gruppesamtalen til meg å DJ. Da får du lære mye nytt om han
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Syns du skal godta meg på msn game, og joine den fine gruppesamtalen til meg å DJ.Da får du lære mye nytt om han Nå må du ikke få alle til å få lyst på meg da...
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Faens trøtt at jeg kaster opp snart...tror en skal skrive diskusjon.no og skriver natta istedet da er det kortslutning lism.. Men øy, Natta peepz
Lemon Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Har ikke du sagt natta sånn typ fire ganger allerede? Natta, i hvertfall! Får vel ta kvelden snart, jeg og.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Syns du skal godta meg på msn game, og joine den fine gruppesamtalen til meg å DJ.Da får du lære mye nytt om han DJ Herman Shurger _O_
Demonfudge Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Lurer jaggu på om jeg skal bake boller i løpet av natten. Med makron og vaniljefyll. Dere får sove godt dere som skal legge dere.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jo, takk! Lykke til med bollene. Høres fryktelig godt ut akkurat nå. Vaniljefyll syns jeg du bør stå over, fysj, hvorfor ikke sjokoladefyll eller noe i den duren? Mye bedre spør du meg. Men - nå er det ikke jeg som skal spise de da.
Demonfudge Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det blir vaniljefyll av den enkle grunnen at jeg ikke har sjokolade. Men vaniljefyllet passer jo godt sammen med makronfyllet da.
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Syns du skal godta meg på msn game, og joine den fine gruppesamtalen til meg å DJ.Da får du lære mye nytt om han DJ Herman Shurger _O_
Anbefalte innlegg