Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høye, mindre lekre, onde Petter kasta stoler på meg, satt meg oppå kontorstoler og sendte meg bortover gangene, trøkka ketshup ned i halsen min, får meg til å slå i skap og setter meg oppå en rattkjelke flere ganger og dytter meg utfår en syk bratt bakke som ender med et hopp.

Men gøy var det da :p

Skrevet

HVILKEN?

Jeg prøver å tvinge pappa til å se en film med meg. Jeg har lagd kyllingsmørbrød til frokost, så han bør gjøre det.

Skrevet

Øl mat øl sove ski øl mat øl sove øl... slitsom helg... gleder meg til jeg skal legge meg igjen ikveld.. God morgen god helg og god dag folk!

Skrevet

Jeg har en innlevering som må gjøres, men klarer ikke. Jeg hater lekser på PC'en. Det er så mye annet morsomt å gjøre enn å sitte på Word og skrive træl. Jeg burde egentlig ikke være her, når jeg tenker meg om.

DERE ØDELEGGER FOR LEKSENE MINE! SLUTT Å VÆRE SÅ UNDERHOLDENDE!

Skrevet

Bytex: Hvis du er heldig, klager hun over det og tar saken i egne hender så du slipper å gjøre det.

Jeg ser We Were Soldiers. Fysj.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Så Aladin I og II igår når jeg var barnevakt. Vackert

Skrevet
Du har mye kos foran deg med den mappa, Sjur.

Oh, I know :D

Så Aladdin i går da, tjuvstarta :p

Nå er jeg på Mary Poppins <3

Planen var å gå gjennom så mange av disse som mulig i dag:

Lenge hatt planer om å gå gjennom i riktig rekkefølge. Prøvde en gang men kom kun til Dumbo.

:p

Kronologisk ja, det burde jeg gjort, men tror jeg venter til jeg har alle. Optimalt på DVD, eller hva enn som er ute når jeg har nok penger til å kjøpe alt, samt få tak i en HD-projector og diverse. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...