Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje den har tette filtre eller slikt..den ene tørketrommelen i vaskekjellern her gjør av og til det samme. Klær blir bare nesten tørre og må tørkes ekstra på snor. Mens den andre alltid leverer knusktørt tøy på samme program og samme tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kanskje den har tette filtre eller slikt..den ene tørketrommelen i vaskekjellern her gjør av og til det samme. Klær blir bare nesten tørre og må tørkes ekstra på snor. Mens den andre alltid leverer knusktørt tøy på samme program og samme tid.

Mye mulig.

Jeg har uansett fortalt vaktmesteren om dette gjentatte ganger siden jeg begynte å merke det i fjor høst. Både ansikt til ansikt og lappene vi skal bruke for å fortelle ham at noe er galt.

Men null respons.

Når jeg konfronterer ham om det, ignorerer han meg eller mumler noe og går sin vei.

edit:

"One day I was in the grocery store and I was trying to figure out god. I understood that he watched everyone. But since there were so many people in the world, i figured he needed more than two eyes to look at everyone. So I decided that he had one eye for every person in the world. I knew there were THOUSANDS of people in the world, so in my head god looked like a huge blob with thousands of eye balls each one looking in a different way to watch that one person....it was freaky as shit and I decided since that couldn't work there could be no god. I am still an atheist "

Dette må være den beste grunnen til at Gud ikke finnes. :p

Endret av Datasmurf
Skrevet (endret)

Jeg er lei av at noen nettsteder ikke støtter Opera. Forslag til ny nettleser? Vurderer Safari, lenge siden jeg har brukt :)

Endret av Nopros
Skrevet

Det hadde jo vært litt festlig om man dro til Mars og fant en gigantisk slimete kjøttklump med 5 milliarder øyne som viser seg å være "Gud".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...