Lemon Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Han her er en enarma narkoman kriminell bergenser. Jeg tror ingen annonsører er det minste interessert i at han skal representere dem på noen som helst måte. Tror jeg skal begynne å blogge, jeg altså.
Datasmurf Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Akkurat som ingen av dem er interessert i at jeg skal representere dem -_- God damn it, jeg vil ha penger for det jeg skriver! >< Jeg trenger cash til røyk og snus!
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Ingen som har en ferdigskrevet observasjon av barns fysiologi på seg?
Lemon Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Fire dager tidligere: "NÅ HAR JEG FÅTT MEG TV`EN JEG ØNSKET MEG! 0 Kommentarer Kl 21:41 Nå mangler jeg bare drømmemobilen så er alt perfekt! Følg linken under for å lese mer om min drømmemoil! http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-W995TELENOR.NOR.aspx Jeg har for tiden Telenor-kontant, så denne mobilen er alt for dyr for meg Håper noen skal fornye eller kjøpe et telenorabon. og så kan jeg få telefonen i gave hihi Snart 23år vet dere...."
Demonfudge Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 "Tjallabaaais, jeg heter Ooooda, er 18 år og kommer fra Drammeeeeen."
Lemon Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Akkurat som ingen av dem er interessert i at jeg skal representere dem -_-God damn it, jeg vil ha penger for det jeg skriver! >< Jeg trenger cash til røyk og snus! Den dagen du mangler mat skal jeg gladelig hjelpe til. Ingen som har en ferdigskrevet observasjon av barns fysiologi på seg? Åh, jeg har den på den andre dataen min. Søren altså. "Tjallabaaais, jeg heter Ooooda, er 18 år og kommer fra Drammeeeeen." Var noe sånt jeg hadde tenkt meg.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Smurf: fugaddabout it, du ser ikke sånn ut: Smurf har bigger boobs. Oda: Awww, chucks!
Bytex Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hm Lemon, du fikk ikke med deg at jeg skulle kjøpe blomster til deg istedet for å sende penger til homo-bloggeren? Tsk.. Jeg var så sulten at jeg spiste akkurat to kalde grillpølser med ketchup på. Endret 22. januar 2010 av Bytex
TheKims Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Artig tur på polet i dag, Var en dame bak meg som lurte på hva man blir fullest på av 170kr :!: Ho fikk til svar at det måtte være sprit... Ble en flaske(3liters flaske) Jack D til meg... Kostet en og en halv høvding,Men måtte bare
Lemon Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Hm Lemon, du fikk ikke med deg at jeg skulle kjøpe blomster til deg istedet for å sende penger til homo-bloggeren? Tsk.. Jeg var så sulten at jeg spiste akkurat to kalde grillpølser med ketchup på. Åhh duuu da! Jeg er forresten mer glad i ranunkler enn roser.
Datasmurf Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Smurf: fugaddabout it, du ser ikke sånn ut: Heldigvis, kan man si. Akkurat som ingen av dem er interessert i at jeg skal representere dem -_-God damn it, jeg vil ha penger for det jeg skriver! >< Jeg trenger cash til røyk og snus! Den dagen du mangler mat skal jeg gladelig hjelpe til. Åh, du-u. Du er akkurat som samen som driver og kommenterer blogginnleggene til søss og som mener hu heller burde kjøpe meg en lilla lue i Sverige enn røyk og snus, som er det eneste jeg trenger fra Sverige, da jeg har nok sprit, ikke spiser snop og hovedsaklig lever på bønner, lapskaus og pytt i panne og ergo ikke trenger billig kjøtt. Ei har jeg plass til å oppbevare det heller. Smurf har bigger boobs. Ey! Jeg hakke så store manboobs. Og hva vet du om brystene mine uansett? Det eneste du bryr deg om, er å misbruke den stakkars magen min.
After Dark Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 har hevet innpå en stor possjon med kjøttsaus, spagetti og ost ok skyller ned med en øl. Skal nok snart i seng ved mindre jeg heller blir sittende med de flaskene som er igjen. Hva med folket?
Lemon Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har ambisjoner om å komme meg i seng før tre.
Demonfudge Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Hva med folket? Neeei, prøver meg litt på Star Wars Galaxies, men skal vel prøve å få litt søvn snart. Om ikke det går så sliter jeg litt, skal hente i bilen i morgen. Og jeg gleeeder meg.
After Dark Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har ambisjoner om å komme meg i seng før tre. Synes du snakker om å legge deg hver eneste kveld. Men kjenner meg forøvrig igjen der.
Datasmurf Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Jeg våkna i stad etter 2,5 timer søvn etter å ha vært oppe i 18 etter å ha sovet alt for lite etter å ha døgnet ... og sitter nå og irriterer meg kraftig over det mens jeg spiller Facebook-spill og er enda mer irritert over Adressa ><
After Dark Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Hva med folket? Neeei, prøver meg litt på Star Wars Galaxies, men skal vel prøve å få litt søvn snart. Om ikke det går så sliter jeg litt, skal hente i bilen i morgen. Og jeg gleeeder meg. Star Wars er kos! Hva slags maskin spiller du på?
Anbefalte innlegg