Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stikk å kjøp deg en motorsykkel og bli hells angels medlem.
Holder meg unna HA. Det blir alltid så mye styr rundt de folka.

Misforstå meg rett: Mange ålreite folk der. Men de har en tendens til å være magneter for uheldige situasjoner.

 

edit: Sykkel kunne jeg tenke meg derimot. Men er ikke så fan av HD egentlig. Suzuki M800 Intruder er mer en sykkel for meg.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Stikk å kjøp deg en motorsykkel og bli hells angels medlem.
Holder meg unna HA. Det blir alltid så mye styr rundt de folka.

Misforstå meg rett: Mange ålreite folk der. Men de har en tendens til å være magneter for uheldige situasjoner.

 

edit: Sykkel kunne jeg tenke meg derimot. Men er ikke så fan av HD egentlig. Suzuki M800 Intruder er mer en sykkel for meg.

Du kan alltid ta fly-sertifikatet. Det er langt større manndomsbevis enn en motorsykkel noen gang vil være. :p

Lenke til kommentar
Du kan alltid ta fly-sertifikatet. Det er langt større manndomsbevis enn en motorsykkel noen gang vil være. :p
Man må beregne minst 130K på småflylappen. Minst. En brukt sykkel får jeg for fjerdedelen. Kanskje ikke drømmesykkelen, men får en som duger bra til den prisen.
Lenke til kommentar

Du er ute etter fridomskjensle og spenning. Med flylappen er det restriksjonar og lovar opp og i mente, som somregel vert håndheva.

Det er det teknisk sett i trafikken og, men oddsen for å verte teken er så ekstremt mykje lågare. Eg er klar som eit egg til å ta MC-lappen og Jegerprøven. Er berre usikker på kva som skal prioriterast...

Lenke til kommentar

Jegerprøven er billigst. Men jeg tipper du kommer til å jakte mindre enn du hadde kjørt sykkel.

Det er noe eget ved å kjøre sykkel. Kan ikke forklare det, men det er utrolig deilig. Du kjenner hvert kuldedrag, hver lukt, hvordan veien kjennes.

En ulempe med sykkel er den korte sykkelsesongen vi har i Norge da. Faktisk så er det jaktsesong på ett eller annet hele året med unntak av 24.-31.desember samt påska.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...