Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ungen i The Omen er så ond at lysene begynner å flimre eller slokne. Og da er du bra evol altså. Har prøvd det selv uten særlig hell.

Endret av Bytex
Skrevet

Nja, ikke helt. Ble påkjørt (gikk helt fint både med biler og personer) i går, og hold også på å kjøre av veien. Så go'vær: neh =/

Sitter her på jobb, trøtt som en sokk, og prøver å se ut som om jeg gjør noe. tror jeg klarer det ganske bra :wee:

Skrevet
Hvis det kan føre til at en får en døgnrytme så ja, for jeg skal på dagvakter i helga.

Riktig døgnrytme er diggt. Min er faktisk ikke så verst. Sover fra 0130 - 0630 hver natt og ca en dag i uka sover jeg fra jeg kommer fra jobb til neste dag. Føler den er ganske optimal for meg

prøver å se ut som om jeg gjør noe. tror jeg klarer det ganske bra :wee:

Tell me how. Jeg loker alltid i startmenyen når det kommer folk. Det funker ikke så bra ;(

Skrevet
Tell me how. Jeg loker alltid i startmenyen når det kommer folk. Det funker ikke så bra ;(

Ha oppe en remote desktop-tilkobling til serveren deres, med dhcp/dns/ad oppe. Så alt-tab for harde livet om noen kommer :---D

Skrevet
Noen som synes jeg burde gå til skolen snart?

Nei, bli hjemme. Vi trenger flere som kan bemanne bensinstasjoner og dagligvarebutikker :)

Skrevet

Ha oppe en remote desktop-tilkobling til serveren deres, med dhcp/dns/ad oppe. Så alt-tab for harde livet om noen kommer :---D

Aha;D men gidder ikke remote^^ Kjekt med adminpack :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...