Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snart helg!

Hva skal så forumfolket ut på da?:D

Polet etter jobb, kjøpe whiskey, hjem, drikke whiskey, spille Batman. Lørdag er jeg ikke helt sikker på enda. Blir vel mest antageligvis noen softgun-dueller med min samboer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snart helg!

Polet etter jobb, kjøpe whiskey, hjem, drikke whiskey, spille Batman. Lørdag er jeg ikke helt sikker på enda. Blir vel mest antageligvis noen softgun-dueller med min samboer. :)

Er samboer == kjæreste? Eller har samboeren en penis? :wee:

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Noen som har lagt merke til hvor mye mer aktivitet det var her før? Og hvor mye mer interessant det var å lese her..

Ja, derfor må jeg skaffe meg et liv og slutte å henge her. *gå på butikken og kjøpe liv*

Skrevet
Noen som har lagt merke til hvor mye mer aktivitet det var her før? Og hvor mye mer interessant det var å lese her..

Ja, derfor må jeg skaffe meg et liv og slutte å henge her. *gå på butikken og kjøpe liv*

Uff, det der blir ikke billig :(

*vaske klær, fikse mat, rydde kjøkken*

Skrevet
Snart helg!

Er samboer == kjæreste? Eller har samboeren en penis? :wee:

Samboeren er med penis. Han er bestekameraten min.

Er vel 13 år siden man ble kjent ^^

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt det? Gjerne et med litt futt i, så jeg slipper å sitte å vente på folk som aldri kommer likevel...

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Får en kjøpt slike ting i butikken nå?

Isåfall, hvor mye koster det, og tror du de tar innbytte i det jeg har?

Skrevet

mMmm ... Hvitløksbaguett til frokost.

Jeg burde vært på skolen i dag, men jeg får meg ikke til å gå. Weird.

Så sitter her og leser MegaTokyo i stedet. Føler meg låst til hjemmet, klarer ikke gå ut for å røyke engang. Det er helt jævlig :|

Skrevet (endret)

Da tar du deg selv i nakkeskinnet, psykisk, og går ut døra. Du er da mann, er du ikke? Spenn litt muskler og gjør det.

*edit*

svar til smurfen. :p

Hvordan får jeg kjæresten til å virke litt mer interessert?

Det kommer ann på hva det er snakk om. Sminke og klær? Forholdet generelt?

Endret av Slimda
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Da var det stor prøve, ønsk meg lykke til da!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...