Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet
multisync: Stakkars mann.

Kom nettopp hjem fra biblioteket. Har sittet der og lest i tre timer, så i kveld behøver jeg ikke sitte med dårlig samvittighet på kinoen. \o/ Gleder meg til å se District 9!

District 9 gleder jeg meg også til å se, skal se den til helga. :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig mulig og kjede seg så mye som jeg gjør?

Har vært hjemme hele uka å kun glant på tv eller pc skjermen. Eneste gangen jeg har vært ute var tidligere i dag når tobakken ble tom.

Xboxen fikk 2 røde ringer etter overdrevent mye spilling tidligere i dag.

Trenger sårt en en hobby. Noen tips?

Skrevet
Er det virkelig mulig og kjede seg så mye som jeg gjør?

Har vært hjemme hele uka å kun glant på tv eller pc skjermen. Eneste gangen jeg har vært ute var tidligere i dag når tobakken ble tom.

Xboxen fikk 2 røde ringer etter overdrevent mye spilling tidligere i dag.

Trenger sårt en en hobby. Noen tips?

World of Warcraft? :p

Skrevet (endret)

@Bigtony

Er det noen sporter som interesserer deg?

-Fotball?

-Ishockey?

-Tennis?

-Bordtennis?

-Basketball?

-Skateboard?

Edit:

Eller kanskje du kan begynne å spille et instrument?

-Gitar?

-Bass?

-Trommer?

-Piano?

-Keyboard?

Endret av Herzog
Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Kanskje ett av de instrumentene som er lettest å lære seg selv også. Med hjelp av internett da selvsagt.. :)

Skrevet

Jeg syns ikke det er noe lett å lære seg :p

Jeg har prøvd å lære meg å spille gitar siden jeg gikk på barneskolen, men jeg klarer det bare ikke. Det er helt umulig for meg. Svært frustrerende -_-

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet (endret)

Det viktigste er å ta seg tid og virkelig ha lyst å lære det. Dessuten kan det være fordelsmessig å begynne med en nylonstrenger ettersom at de ofte er ganske mye mer lettspilt og gir bedre plass til fingrene enn en stål-strenger, noe som gjør plassering lettere.. :) Dessuten ligger de som regel en del lavere i pris.

Endret av Slettet+oiasdf79
Skrevet

Faen, sku ønske jeg var student i Trondhjem i oktober altså. Få med meg hele UKA. Jay-Z, Gorgoroth, Minor Majority, Franz Ferdinand, Veronica Maggio, Detektivbyrån, Aqua, Postgirobygget, Gåte +++

Jeg får med meg Gåte da, men sku gjerne sett Veronica igjen, samt fått med meg Aqua, bygget, Gorgoroth og Minor Majority. Og Jay-Z så jeg kunne krysset ham av på lista over amerikanske rappere jeg har vært på konsert med.

Skrevet

Spør bare her jeg. Broren min skal formatere pcen sin. Han mener på at det går an og gjøre det uten platene, noen som vet om dette stemmer eventuelt hvordan man gjør det?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...