Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For ordens skyld: Det uttales "Herr Mann"

Hermann var jo mye søtere! "Nååååh se på lille Hermann da ..." *lys sukkersøt stemme*

Du ma da innrømme at det høres mye søtere ut?

Vovikokkoke hoha sosmomåroripopsos, vovilol hoha dodegog :O

Popfoffof! Dodetot eror dodetot dodumommomesostote jojegog hoharor hohørortot! Sosmomåroripopsos eror dodigoggog ;)

Skrevet (endret)

Jeg liker heller ikke spekemat.

Jeg gjorde det før, men har forspist meg på det og takler det ikke lenger.

Lurer på hvor mye det koster å gjøre meg kjekk.

Trenger penger til fettsuging av kinn, mage og bleking av tenner i all hovedsak :p

edoditot: Dodu eror dodigoggog :D

Sosmomåroripopsos bobarore bobrorukokeror momegog utotenon atot jojegog fofåror nonoe igogjojenon foforor dodetot.

Endret av Datasmurf
Skrevet
Ja, ruller dere dere i bobleplast for eksempel?

Har masse bobleplast på jobben. (hurra for leverandører som vet hvordan man pakker datadeler) :D

Det der må prøves :ph34r:

Skrevet (endret)

Om det i gjennomsnitt er gevinst på hvert tredje flakslodd på en rull, vil jeg tjene noe på å kjøpe flakslodd for tusen kr (i en sammenhengende remse)?

edoditot: Jojegog lolikokeror aa rorulollole momegog i boboboblololepoplolasostot, poploleidode aa gogjojørore dodetot foføror. :ph34r:

Endret av Datasmurf
Skrevet
Gjør du og Espen noe morsomt da? ;)

Ehm.. Vi ruller ikke i bobleplast ihvertfall (selvom det var en god idé). Vi ser for det meste på tv mens vi ser hvem som klarer å være mest amøbe. Men vi kan være morsomme hvis det trengs :D

Skrevet
Om det i gjennomsnitt er gevinst på hvert tredje flakslodd på en rull, vil jeg tjene noe på å kjøpe flakslodd for tusen kr (i en sammenhengende remse)?

Antagelig ikke.

Og det er forresten bare vært 3,95. lodd som er et vinnerlodd.

Skrevet

En "garantert" gevinst vil si at du vinner det loddet kostet i utgangspunktet. Prøv!

Skrevet
Det er vår ting Aces.

Hehe men jeg synes da hele verden burdte oppleve å rulle seg i bobleplast, det er jo så gøy vettu lillevenn ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...