Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på youtube og søkte etter "asdfjkl asdfjkl asdfjkl asdfjkl asdfjkl asdfjkl asdfjkl asdfjkl asdfjkl asdfjkl asdfjkl asdfjkl". La oss se hva jeg fant

Skrevet (endret)

fant dette blandt bestefars gamle ww2 ting. han var en stund i skottland under ww2. sdet ser ut som en mynt og det står 1 skilling og så er det bare litt av de to neste setningene, dlutten på den første er n eller v ske og på den siste står det bare m.

og hva er korrekt tråd for dette egentlig?

post-173043-1248781732_thumb.jpg

Endret av medlem-173043
Skrevet

Hey Folks. Hvilke programmer bruker dere til å slette korrupte filer eller mapper ? Ble noe bugg etter at jeg kopierte musikk.

Ellers  så er jeg tidlig pån med øl idag :) selv om sommerfølelsen er totalt vasket bort av regnet

Skrevet

Den er litt borte for tiden.

Skulle legge meg 4, da jeg fortsatt var oppe 7, tenkte jeg at jeg sku døgne.

Så sov jeg fra 8 til 12 og så to timer til etter å ha snooza vekkerklokkene en stund.

Skrevet

Hvis du først bestemmer deg for å døgne, så gjennomfør det, ellers går alt til h...

Finn på noe -aktivt- å gjøre, slik du ikke sovner.

Skrevet

I know. Hadde dusja og var klar for å gå meg en tur ut faktisk, ble ikke noe av det.

Føler meg litt flau, har jo døgna så mye i sommer og det har gått helt fint og så nå feiler jeg etter 19 timer :p

Skrevet

Spennende!

Jeg har fått en pakke i posten i dag, som jeg ikke aner hva er.

Pakka er fra Entertainment Network AS står det på lappen, og jeg aner heller ikke hva det selskapet er :p

Gleder meg til å hente pakka på postkontoret etterpå! =D

Skrevet

Hengende Lem, høres ut som de som spammer meg med pr0n :p

Ærlig talt, kjøp diverse seksuelle artikler, og få masse snail-mail spam :p

Raude. Yeah. Etterfulgt av en FFFFFFUUUUUU!-ting :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...