Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bah. Tar sin tid å flytte 50 gb med random exe-filer og OS :p

Og alt så jeg kan fylle en disk med enda mer film så jeg overlever morgenene i Stavanger, he he :p

Endret av Datasmurf
Skrevet (endret)
døgning for meg er som å sove 24 timer for dere.

derav, Umulig!

Har sovet i 46 timer før jeg. Var utrolig morsomt da jeg og kompisen min våknet og skulle på butikken. Skjønte ikke hvorfor det ikke var noen biler på parkeringsplassen.

Inntil vi sjekket kalenderen :)

Endret av Ghraag
Skrevet

Jeg hater å sove mer enn 16 timer :p

Føler meg helt jævlig. Og når jeg sover over to døgn, så er det helt for jævlig å våkne. Kroppen reagerer ikke helt og du er borte vekk :p

Skrevet
Ikke umulig å sove i et døgn eller mer. Selv uten preparater.

Lengste jeg har sovet er vel 50 timer eller noe.

du kan vel umulig ha sovi i 50 timer?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Velkommen tilbake til Noreg! :)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Ikke noe særlig å savne. Har bare vært syting og snakk om finværet som har vært, samt lite liv og noen få nye folk som absolutt skal gjøre det viden kjent på hver eneste side, at de er nye.

Skrevet

Nye folk er da bare koselig ^^

Og været er deilig! Men ikke så deilig å sitte inne i solsteken uten form for lufting eller kjøling, når en skal prøve å beregne nedslagspunkt på peler ved utvidelsen av Oasen Senter. Ting går fort i glemmeboken pga varmen.

Skrevet
Ikke noe særlig å savne. Har bare vært syting og snakk om finværet som har vært, samt lite liv og noen få nye folk som absolutt skal gjøre det viden kjent på hver eneste side, at de er nye.

Merker at det er lite aktivitet her ja :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...