Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psh. :lol: Gidd ikke ende opp med familiemedlemmer som spør hva faen som skjedde. :lol: Får bare si jeg tygget kinnet og spyttet feil slik at blodet kom på skjorten :p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

omg lizm.

Skrevet

Haha, sitter her og trøster KK-f (KongKake-fetter) når han krangler med dama si. Hun hadde visst klint med en random gutt. Fjrtzzluv ftw lzzm! :love:

Skrevet

Å kline med en annen person enn kjæresten sin da man er i forhold er no-go.

Det er respektløst. Meget respektløst.

Spiller ingen rolle om det var edru eller på fylla. Du vet fremdeles hva som er rett og galt.

Skrevet

HHHHHnnnNNNNNNGGGG VOKSESMERTER

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaain.

Forresten - hadde dama klint med en annen fyr mens vi var sammen hadde jeg såklart reagert.

Gi mine tanker til KK-f!

Skrevet (endret)

Er enig med dere Ghraag og Zeromac. Hadde dama klint med en annen gutt hadde jeg hatt vanskelig å tilgi henne. KK-f ble forresten "glad" for din medfølelse Zulboom. :)

Men drama er spennende da.. :p Blir spennende å se hva KK-f velger å gjøre. Ordner seg jo alltid da.

Endret av KongKake
Skrevet
Er enig med dere Ghraag og Zulboom. Hadde dama klint med en annen gutt hadde jeg hatt vanskelig å tilgi henne. KK-f ble forresten "glad" for din medfølelse Zulboom. :)

Men drama er spennende da.. :p Blir spennende å se hva KK-f velger å gjøre. Ordner seg jo alltid da.

For your information så har jeg ikke skrevet noe her angående din post :p

Men føler med ham.. For all del..

Skrevet
Er enig med dere Ghraag og Zulboom. Hadde dama klint med en annen gutt hadde jeg hatt vanskelig å tilgi henne. KK-f ble forresten "glad" for din medfølelse Zulboom. :)

For your information så har jeg ikke skrevet noe her angående din post :p

Men føler med ham.. For all del..

Haha, ser deg overalt, så går i surr med "Z"-navn. Mener selvfølgelig Zeromac. :)

Skrevet
Det viser at man kan vokse ganske lenge. Jeg er 16 og tenker at jeg er helt utvokst, er rundt 180.

Jeg hadde voksesmerter omtrent daglig i slutten av 10.klasse og i sommerferien mot VGS. Vokste til ca 1.87, og trodde jeg hadde stoppet der, men nå er de tilbake igjen. :(

Skrevet

Er det normalt at når du snakker med noen... sånn på tlf å du må gå... at du bare legger på?

Uten å si hade eller noe.?

Jeg har opplevd dette opp til flere ganger i dag bare O.o

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...