Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 NEI. faen. Visningsnavngreia tilta helt og jeg har fått tilbake mitt eldste visningsnavn. Nice one..
Shruggie Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Blir pølser med lompe og potetsalat til frokost. Fuck the thin people!
Freedom1 Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Tror dere jeg vil få like mye oppmerksomhet som HB om jeg skifter navn til.. for eksempel Spretne Rumpe eller Dansende Delta? Kort og godt Remi; Nei, det tror jeg nok ikke Og btw, jeg skal så kjøpe en haug snop, chips, sprit og brus til helgen! Jeg er så møklei av det der spise-sunt-trene-hver-dag-opplegget! Uff da Blir pølser med lompe og potetsalat til frokost. Fuck the thin people! Takk skal du ha //Blarcky
dysfunctional Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hai Tee_c! Husker du hjalp meg med eksamen i 10.klasse.
Natrich Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Har noen peiling på hvor jeg finner standard video-fx til Sony Vegas Pro 9? Har googla men finne ingen ting
StudioARE Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hmm... hva i all verden er hot.com for no domene?? Har en bruker som har registrert seg på sia mi med en mail addresse derfra.. hot.com linker videre til barackobama.com. So I see...
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hai Tee_c! Husker du hjalp meg med eksamen i 10.klasse. Haha, husker jeg også. jeg heter bare ikke tee_c lenger..
Lemon Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Har du flasha titsa dine til en av moderatorene enda?
dysfunctional Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Jeg la merke til at det er ganske mange nye folk i DNFK. :o
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Jepp, masse nye folk. Dog, jeg husker deg Zeromac.
Catkin Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hjelper ikke å flashe tits eller butt til mods. Det må tas med en admin.
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Jeg la merke til at det er ganske mange nye folk i DNFK. :o Jeg husker deg også JEg hadde nicket Fluesopp da, selv om det jeg har nå betyr det samme da:P
dysfunctional Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Jepp, masse nye folk. Dog, jeg husker deg Zeromac. Jeg husker avataren din, men ikke nicket.
TanTheMan Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Jeg la merke til at det er ganske mange nye folk i DNFK. :o Rart det der. Velkommen tilbake, selv om jeg ikke vet hvem du er fordi jeg kom hit etter at du var her først.
dysfunctional Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Rart det der. Velkommen tilbake, selv om jeg ikke vet hvem du er fordi jeg kom hit etter at du var her først. Hehe, man kan si at min forumkarriere har vært litt turbulent.
TanTheMan Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hehe, man kan si at min forumkarriere har vært litt turbulent. Men nå er du snill gutt som aldri skal gjøre det igjen (hva du nå enn gjorde), ikke sant? Vent. Det var at du har blitt bannet noen ganger du snakket om?
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Ja, kjære jeg har flasha tits til en admin, men kødden logga akkurat av når jeg gjorde det. :/
Anbefalte innlegg