Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Selv kom jeg over et skilt hvor "Berliner Boller".

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Nope. Her i Kristiansund. Tror jeg har lasta det opp i humortråden en gang :hmm:

Skrevet
Yosh! Menne, jeg skal snart ha lunsj bestående av chili con carne og salat :love:

Kan du gi meg oppskriften din på chili con carne? Laga det på skolekjøkkenet på barneskolen egang og synes å huske at det var dødsgodt!

Skrevet (endret)

Hmm... Trodde jeg ikke fikk kjøpt meg lunsj idag, siden jeg var blakk. Men da jeg sjekket kontoen min på en minibank hadde jeg 10.000kr blank .. How could that be :O Får jo ikke lønning før mandag heller. :p Men skal ikke klage :)

Endret av Svartasmeden
Skrevet
Hmm... Trodde jeg ikke fikk kjøpt meg lunsj idag, siden jeg var blakk. Men da jeg sjekket kontoen min på en minibank hadde jeg 10.000kr blank .. How could that be :O Får jo ikke lønning før mandag heller. :p Men skal ikke klage :)

Sjekk det med banken du! ;)

Skrevet

Feriepenger?

Skrevet

Trokke det kan være feriepenger, for jeg startet som lærling i september ifjor, så jeg får ikke hallparten av 10.000 engang. :p

Men kan det være feriepenger ifra der jeg hadde sommerjobb ifjor da tru.. :hmm: Da tjente jeg rundt 70-80k brutto.

Får vell sjekke nettbanken da jeg kommer hjem. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...