Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil snakke om noe normalt :)

Briller er en ganske normal ting. Men på den andre siden, briller og brillediskusjoner er ganske så dølle.

Skrevet
DUDE,,do you know that everyone who has ever drinked water has died?

Hva med de som dør inni magen til moren sin?

Moren drikker vann som går ned til ungen.

........ Ungen spytter det ut. Det gjorde jeg vaffal.

:whistle:

n..ei..da...

Skrevet
Flue! :love:

Cyph :love:

Mora di er ei skjevronka gåsefit... som har svart belte i fettspising og bruker margarin som fuktihetskrem. Hva tror du var grunnen til at det bli U-Land...JO, mora di.

Blir det sultkatastrofe er det bare og gi en kropssdel til hver land så er det løst.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Mora di er ei skjevronka gåsefit... som har svart belte i fettspising og bruker margarin som fuktihetskrem. Hva tror du var grunnen til at det bli U-Land...JO, mora di.

Blir det sultkatastrofe er det bare og gi en kropssdel til hver land så er det løst.

Lol, hvor tar du det fra? :p

Skrevet
Eminem, Hollywood ringte og sa at de trengte deg i enda en dårlig film.

8 Mile var da ikke så ille.

I know. Håpet at ingen skulle være mann nok til å bemerke det, men der kom du.

Hadde faktisk denne diskusjonen tidligere i dag med noen venner. Jeg syns 8 Mile var ganske god jeg, i hvertfall når man tenker på

Skrevet (endret)

Lol, hvor tar du det fra? :p

Var noen som sa at trollinga var så døll, så jeg tenkte jeg skulle vise at selv man er litt oppi årene så kan man det fremdeles;)

8 mile, virker mer som en film om en som får angst-anfall hver gang han skal rape.

Og på slutten så har han fått i seg hyppere, så plutselig klarer han og disse kongen av dissere.

Endret av Fluesopp
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...