Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel knapt vert så rolig og avslappet stemning i DNFK som nå?

--

Smurf: Guinness smaker jo like godt uavhengig om man kjenner den lille alkoholprosenten eller ikke.

Skrevet

Når du sier det så har det vært en god stemning de siste dagene. Untatt her om dagen da det eksplodete helt da.

Skrevet
Loveless/Lillium/KitKat/Venom= same f***ing person

Hallo, jeg er i samme tråden samtidig som "Loveless". Sier seg selv at det ikke er meg når vedkommende ikke har avatar, signatur og kun 2 innlegg.

Skrevet

Jeg klarte forresten ikke å bryte meg inn i bilen som jeg skulle her om dagen. Men i dag fant jeg heldigvis reservenøkkelen så det trengtes ikke likevel.

Skrevet

Det har du helt rett i.

Blarcky: Ja, det gikk rimelig greit det altså. :wee: Heldigvis. Kom forresten ingen ambulanse, så jeg er litt skuffet over det da, tbh.

Skrevet
Jeg klarte forresten ikke å bryte meg inn i bilen som jeg skulle her om dagen. Men i dag fant jeg heldigvis reservenøkkelen så det trengtes ikke likevel.

lol, har en fantastisk historie om akkurat det

En kollega av tanta mi har en mann som til tider er litt distre. En morgen hadde han gått ut i bare slåbrokk for å hente avisen, så hadde døra gått i lås bak han, og han hadde ikke nøkkel. Fyren var bilmekaniker, og tjuvkobla sin egen bil, så han kunne kjøre ned på jobben til kona for å få nøkler av henne. Han kjørte ned, og kom inn midt i lunsjen, fortsatt i bare slåbrokken. Han hadde ikke møtt alle på jobben til kona si enna, så han tok seg like godt en liten hilserunde først! :laugh:

ok, det er en imposter fra statene

Vet vi mer spesifikt hvem det er?

Skrevet
fargoth, det vet jeg.

Jeg snakker ikke om sånn full, mer den metthets-følelsen man får.

Jeg liker den følelsen, det samt å pisse hvert 15 minutt hører liksom med.. Jeg blir alltid litt uggen i magen om jeg går rett på vinen.
Skrevet

Dere er alt for negative *dele ut piper med morotobakk til folka i kafeen*

*sette på "Don't Worry, Be Happy" og be alle om å chillaxe 2k med seg*

fargoth, jeg har heldigvis større blære enn som så.

Klarer å holde meg gjennom 7-8 øl om det skal være det, eller noen flasker vin ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...