Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se der ja ...

Nå ligger jeg i senga, ser britisk film med 18-årsgrense og sexy c-film-plott og har laptop på fanget ^^

Alt som mangler er ei søt jente, men det kommer når det kommer og for øyeblikket er jeg fornøyd :)

Skrevet
Nå skal jeg ut og jogge! fy faen!

Jeg kondolerer.

Ja, vi får vel bare begynne å kle på oss de sorte finklærne.

Back! Løp 7-8 km til en kompis, med en annen kompis. Moro å løpe til dem du sjelden møter bortsett fra helger/LAN ^^ Sliten? Ja! nettopp dusjet, og nå kan jeg sitte her med goood grunn, mens dere derimot, bør skamme dere! :D

Skrevet (endret)

Jeg kondolerer.

Back! Løp 7-8 km til en kompis, med en annen kompis. Moro å løpe til dem du sjelden møter bortsett fra helger/LAN ^^ Sliten? Ja! nettopp dusjet, og nå kan jeg sitte her med goood grunn, mens dere derimot, bør skamme dere! :D

Det er bra det! Fint at vi huleboere kan komme oss ut og ha oss litt god gammeldags aktivitet.

Endret av Wiciwato
Skrevet

Jeg kondolerer.

Det er bra det! Fint at vi huleboere kan komme oss ut og ha oss litt god gammeldags aktivitet.

Skal vi starte Den Store Joggetråden? Forventer et helt oppsett om jogging fra deg nå! Hah!

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Neineinei, "3D-mølla - alt som omhandler jogging".

Gjest Slettet+5132
Skrevet
PARADISE HOTEL? :sick::wallbash:

+1

Om nom nom, pistasjnøtter. :wee:

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Paradise hotel er søppel. Akkurat som 90% av programmene på tv for tiden.

Hvor har du det i fra?

Skrevet

Jeg kondolerer.

Skal vi starte Den Store Joggetråden? Forventer et helt oppsett om jogging fra deg nå! Hah!

Ja, vet du hva, la oss gjøre det! La...oss....gjøre....det!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...