Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sangen jeg tenkte på var egentlig Muse - Knights of Cydonia, men men. Hvilken kategori går skygge under?

Kategori? hva mener du?

Nå har jeg snakket med en 22 år gammel kinesisk student i en halvtime.. Han er interessert i kultur og alt som ikke har med Kina og gjøre. Fotball og.

Han jeg snakket med i går det sikkert :p

På Omegle?

Snakket du med han i går? hvordan var han mot deg?

Ja, Omegle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sangen jeg tenkte på var egentlig Muse - Knights of Cydonia, men men. Hvilken kategori går skygge under?

Kategori? hva mener du?

Går det ann å kategorisere "skyggen". Om den er i kategorien livet, logikken.. Ja...

Skrevet

@The prophet: Pass på så du ikke blir kvalm, nå!

Dumme dumme torrentklienten klarer ikke starte opp med mer enn 250 torrenter kjørende =/

Skrevet
@The prophet: Pass på så du ikke blir kvalm, nå!

Hehe, neida går nok fint. Var ikke så veldig mye - bare restene som mamma ikke la på kaka som skal etes opp i kveld. Blir nok heller kvalm da, antar jeg. :p

Dumme dumme torrentklienten klarer ikke starte opp med mer enn 250 torrenter kjørende =/

250? Det var i det meste laget. µ?

Skrevet

Du ga meg skummelt lyst på kake =/

Nope, ikke µ. Transmission heter den, og den er fin når man ikke har så mange. Jaja, på tide å rydde opp, da.

Skrevet
Katerogi: Reflektiv

Tenkte jeg skulle boikotte skyggen, men da heller si kategorien. S.feks, Skyggen er din værste fiende - boikott logikken. Sånn bare for morsomt, men finner ikke helt kategorien.

Skrevet
Hva driver dere med akkurat , folkens?

Akkurat nå skriver jeg denne meldingen, nei, uhm...

Driver å rengjør hele huset egentlig, men tar en pause. Også venter på at middagen skal bli klar, men har en følelse at det kommer til å ta et par timer...

Enn du?

Skrevet

Jeg har spilt Puzzle Quest på 360 i så mange timer at det begynte å gjøre vondt i beina og ryggen uansett hvordan jeg satt..må vel en tur ut, trøtt også.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...