Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bedre sex med vasket rompe


Anarkist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens,

 

jeg har snakket med en venn av meg som er fra Sri Lanka. Han fortalte meg at de bruker sånn lota for å vaske rompa si, og unngår å bruke dasspapir. For dasspapir fjerner ikke smuss og grus fra rompen. Lota fylles med vann og en tar den munnåpningen av den og heller vann bak i rompa og tar venstre hånd og renser rumpen. Han sa at det er praktisk og best, i forhold til bide. :thumbup:

 

Du for kjøpt den i metall og plast. Nå er problemet løst for alle nordmenn som syns at de ikke får vasket rompa si ordentlig etter bæsjing. Dopapir fjerner ikke bæsjen på hår i rompa, dette gjør lota. På tide å skaffe seg en lota folkens :new_woot:

post-105512-1197888608_thumb.jpg

post-105512-1197888621_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Folkens jeg snakker ikke om bidet. Det er noko heilt anna sak. Jeg snakker om sånn vannkran som man har i dusjen. Den åpner man og tar en skikkelig vask av rompa mens man sitter oppå dassen. Så tar man sin venstre hånd og fjernes smuss og grus fra rompehullet. I tillegg kan man sette fingeren i rompehullet og dra ut all bæsjen, fortsette slik til en får skikkelig vask av rompa. Dette kaller jeg rompevask. På tide at alle norske damer begynner å innføre dette i sin intimvask opplegget :thumbup:

do-not-want-dog.jpg

Lenke til kommentar

Med dopapir blir det ikke helt rent...

Spyl ræva I tillegg folkens :)

 

Tenk... Stakkars jenter...

 

Gutter med hårete rumpe begynner å svette i rævsprekka.

Er det ikke helt rent der vil dritten blande seg i svetten :)

 

Og svetter man skikkelig mye vil det kanskje renne nedover og dryppe på damen.

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

 

:sick:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...