Gå til innhold

Platform/eventyr spill ala Ratchet & Clank til 360

kehax

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :)

Vet dere om noen spill av typen som Ratchet & Clank er til 360? Jeg må ha et sånt å kose meg med i jula :) Tidligere har jeg spillt igjennom Psychonauts, Conker's Bad Fur Day... den type spill. Spillet kan gjerne være fra vanlig xbox :) Jeg liker også spill med mye eventyr slik som Dark Cloud hvor man plukker opp dingstebomster som skal bruker her og der :p

Liste over de som er anbefalt:

Banjo Threeie (ikke sluppet ennå)

Kameo

Crash Of The Titans

Blinx: The time sweeper

Vexx

Endret av kehax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ein seriøs mangelvare på Xbox 360, for ensporet spill utvlag rett og slett. Håper Rare kliner til noe så sinnsykt med sitt neste Banjo spill.

Skrevet

Tusen takk :) Da blir Kameo det første spillet jeg kjøper :p Jeg kan ikke skjønne at jeg har blingsa forbi Kameo... jeg har jo sett det coveret hundre og ørtogførti ganger i hylla på spillsjappa :ermm:

Skrevet (endret)

Crash bandicoot ja :p Det spillet fortjener vell en plass i hylla min oxo. Men Kameo holder fremdeles førsteplassen på hvem av dem som blir først kjøpt inn :)

Endret av kehax
Skrevet (endret)

Psychonauts er genialt, og man kan laste ned det for en billig penge på Xbox live.

Edit : Bah, burde lest igjennom posten bedre, du hadde spilt igjennom Psychonauts.

Endret av Dragoncrest
Skrevet (endret)
Psychonauts er genialt, og man kan laste ned det for en billig penge på Xbox live.

Psychonauts spilte jeg gjennom i vår :) Det er dødskult! Jeg håper på mange flere sånne spill :)

Endret av kehax
Skrevet
Du kan jo ta en titt på Blinx: The time sweeper og oppfølgeren også ;) Jeg koste meg når jeg satt å spilte dette spillet på xboxen :)

Kjempetakk :p Det spillet så morro ut! Jeg skal titte etter det i hylla på spillsjappa.

Da blir det nok dette og Kameo i første omgang. To billige bra spill er bedre enn et dyrt et ;) Så får jeg kjøpe Crash Of The Titans på nyåret...

Skrevet
Snakker vi gamle Xbox så er et av de mest utfordrende platform-spillene jeg har spilt, Vexx. Veldig bra platform spill. Det fungerer på 360 også.

Det er akkurat hva jeg leter etter det også :p Tusen takk! Her renner det jo kule spill inn i tråden... jeg hadde i førsten bare håp om å få et eller to tilbakemeldinger på tråden. Takk folkens :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...