kehax Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hei Vet dere om noen spill av typen som Ratchet & Clank er til 360? Jeg må ha et sånt å kose meg med i jula Tidligere har jeg spillt igjennom Psychonauts, Conker's Bad Fur Day... den type spill. Spillet kan gjerne være fra vanlig xbox Jeg liker også spill med mye eventyr slik som Dark Cloud hvor man plukker opp dingstebomster som skal bruker her og der Liste over de som er anbefalt: Banjo Threeie (ikke sluppet ennå) Kameo Crash Of The Titans Blinx: The time sweeper Vexx Endret 9. desember 2007 av kehax Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Slenger meg på her savner virkelig slike spill på 360 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Er nok ikke så veldig mange månedene igjen til Banjo Threeie! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Dette er ein seriøs mangelvare på Xbox 360, for ensporet spill utvlag rett og slett. Håper Rare kliner til noe så sinnsykt med sitt neste Banjo spill. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Er nok ikke så veldig mange månedene igjen til Banjo Threeie! Håper Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie kommer på XBL. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Kameo http://xbox360.ign.com/articles/666/666667p3.html Endret 9. desember 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Kameo http://xbox360.ign.com/articles/666/666667p3.html Støtter denne veldig bra spill etter min mening. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Ja Kameo er et veldig bra spill Koster under 100 lappen nå også de fleste steder så det er absolutt verdt det Lenke til kommentar
kehax Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Tusen takk Da blir Kameo det første spillet jeg kjøper Jeg kan ikke skjønne at jeg har blingsa forbi Kameo... jeg har jo sett det coveret hundre og ørtogførti ganger i hylla på spillsjappa Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Crash Of The Titans. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Crash Of The Titans. Slenger meg på den selv om jeg likte bedre di gammle crash spilla men jeg har jo bare prøvd demoen så kan ikke si stort Lenke til kommentar
kehax Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Crash bandicoot ja Det spillet fortjener vell en plass i hylla min oxo. Men Kameo holder fremdeles førsteplassen på hvem av dem som blir først kjøpt inn Endret 9. desember 2007 av kehax Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg koser meg for øyeblikket veldig med Crash of the Titans ihvertfall.. Veldig variert med tanke på alle du kan "jacke" igjennom spillet.. artig artig.. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Psychonauts er genialt, og man kan laste ned det for en billig penge på Xbox live. Edit : Bah, burde lest igjennom posten bedre, du hadde spilt igjennom Psychonauts. Endret 9. desember 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du kan jo ta en titt på Blinx: The time sweeper og oppfølgeren også Jeg koste meg når jeg satt å spilte dette spillet på xboxen Lenke til kommentar
kehax Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Psychonauts er genialt, og man kan laste ned det for en billig penge på Xbox live. Psychonauts spilte jeg gjennom i vår Det er dødskult! Jeg håper på mange flere sånne spill Endret 9. desember 2007 av kehax Lenke til kommentar
kehax Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Du kan jo ta en titt på Blinx: The time sweeper og oppfølgeren også Jeg koste meg når jeg satt å spilte dette spillet på xboxen Kjempetakk Det spillet så morro ut! Jeg skal titte etter det i hylla på spillsjappa. Da blir det nok dette og Kameo i første omgang. To billige bra spill er bedre enn et dyrt et Så får jeg kjøpe Crash Of The Titans på nyåret... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Snakker vi gamle Xbox så er et av de mest utfordrende platform-spillene jeg har spilt, Vexx. Veldig bra platform spill. Det fungerer på 360 også. Endret 9. desember 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
kehax Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Snakker vi gamle Xbox så er et av de mest utfordrende platform-spillene jeg har spilt, Vexx. Veldig bra platform spill. Det fungerer på 360 også. Det er akkurat hva jeg leter etter det også Tusen takk! Her renner det jo kule spill inn i tråden... jeg hadde i førsten bare håp om å få et eller to tilbakemeldinger på tråden. Takk folkens Lenke til kommentar
kehax Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg lager en liten liste i begynnelsen av tråden på hva som dukker opp her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå