Gå til innhold

står fast i cod4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her.

Er der hvor jeg er sammen med en annen sniper og vi skal luske oss avgårde.

Problemet er når vi kommer til der hvor jeg sniper ned en kar fra toppen av en bygning.

Her blir vi oppdaget og jeg stikker opp i toppen og dreper alle som kommer der. Har klart å skyte 4 stinger el.no

mot helikopteret men det detter jo aldri!!

Står helt fast her og trenger hjelp. Er det noe spesielt man må gjøre??

Tør ikke si hvor lenge jeg har prøvd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du er på banen "All Ghillied Up" ? Isåfall kan du se denne videoen, og se hvor langt du har kommet, og se hvordan han gjør det. ;)

- Part 1

- Part 2

Tror du har kommet til part 2, men er litt usikker på hvor du er.

Endret av aleksanderro
Skrevet
Du kan f.eks snipe piloten ;)

Ser ingen pilot inni der...

Så videoene og der gikk det jo bra.

Det er dog helt umulig å ikke bli spotted.

Prøvde det 5 ganger nå blir spotted hver gang...

Er det en bug hos meg??

Skrevet

Heisann.

Hvis du ikke sikter til den delen av oppdraget hvor du skal skyte den slemme våpensmulger-russeren (han som mister armen), så kan du ikke skyte ned noen helikoptere slik jeg har fosrtått det. Etter å ha skutt den slemme russeren så blir du nemlig bedt om å skyte ned helikopteret (og det funker hvis du treffer piloten). Når du etter dette prøver å stikke av (etter å ha rappelert ned fra blokken) så får du beskjed om å hjelpe sniper-kompisen din med å skyte ned et nytt helikopter. Dette er skriptet, og skal la seg skyte ned bare du sender avgårde et par skudd et eller annet sted på helikopteret. Deretter styrtet det og lander oppå kompisen din.

Nå må du bære kompisen din rundt som en vedsekk, og sette han ned slik at han kan hjelpe deg med å skyte titt og ofte. Fra og med nå kan du ikke skyte ned flere helikoptere. Mitt råd er derfor (hvis du sliter) å bare løpe avgårde til neste "trigger", altså neste "usynlige punkt" i spillet som utløser nytt Checkpoint eller nye fiender og ignorere andre eventuelle helikoptere.

Det funket i hverfall for meg (og jeg har kommet forbi dette stadiet på Veteran).

...men når du kommer til Pariserhjulet på Veteran derimot.. (Gløym det) :-D

Skrevet

Starta levelet på nytt og kom videre på første forsøk..

Må ha vært en bug dette her.

Takk for hjelpen uansett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...