Gå til innhold

Must-have spill for PS2 og PSP?


Monsoon

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt meg PS2 og PSP nå for å kunne spille Metal Gear Solid 2, MGS3 og MGS Portable Ops samt Final Fantasy X2. Det i seg sjøl er egentlig mer enn nok grunn for meg til å eie de konsollene, men jeg lurte på hva annet jeg burde kjøpe. Det er år og dag siden jeg engasjerte meg i konsollspill så jeg aner ikke hva som finnes.

 

Jeg vurderte å kjøpe Warhammer 40k Squad Command, men jeg har allerede hele Dawn of War pakka så det blir vel smør på flesk?

 

Jeg elsker alle sjangere og de fleste spill. Untaket er GTA og lignende kloner, og alt av Tom Clancy spill. Det er jeg metta på.

 

Ellers er jeg veldig ivrig på å lære mer så om dere veit om noen eldre klassikere eller noen nye vidundere ikke hold det for dere selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har kjøpt FF X-2 enda så ville jeg ikke kjøpt det. Jeg likte det absolutt ikke. Altfor mye "girl-power" stemning over det :(

 

Av andre ting vil jeg anbefale FF XII og Timesplitters 2(genialt fps-spill, med maaange timer split-screen morro). God of War 1+2 og Shadow of the Colossus er også meget gode spill!

Lenke til kommentar

Jeg har FFX-2 allerede. Eide både det og PS2 Metal Gear Solid spillene på forhånd. Jeg ble såpass oppslukt av de at jeg kjøpte de og spillte på lånt konsoll på hybel. Skjønner godt du ikke hadde sansen for FFX-2, men det funka for meg.

 

God of War og Burnout hadde jeg glemt bort eksisterte. Har hørt så mye godt om begge seriene at det hadde vært skam å aldri prøvd de. Shadow of the Colossus var nytt for meg, men jeg liker det jeg ser av bilder på tothegame. ICO aner jeg ikke hva går ut på, men skal se etter anmeldelser så fort jeg får litt mer pusterom.

 

Er det ingenting annet til PSP som er å anbefalle?

 

Mange solide forslag. Hjertelig takk! Keep'em coming hvis dere orker :)

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Katamari så sprøtt ut, men er kanskje perfekt for å få tida til å gå med noe litt useriøst på toget eller noe? :)

 

Jeg trudde FF Tactics var det samme som kom til gameboy for et tiår siden, og det fikk lunken kritikk, men det var visst flere med samme navn, heh. Og Killzone er som UFO/XCom?

 

Jeg titter på linkene dine nå Frostbitten. Takker så mye.

 

Portable Ops var forresten kjempemoro, men nå er jeg megafan av MGS så det trenger ikke bety så mye!

Digger åssen Big Boss overtaler folk til å bli med seg i typisk Snake stil. "I fight for Mother Russia" Snake-rant: "On the battlefield there's no time for Mother Russia." "But I got to think about it", Snake-rant: "Soldiers don't think, soldiers do, soldiers need a cause, a soldiers cause, to cause the soldier to have a cause. On the footballfield you got to fight to survive." "Ok I come with you." Hvemsomhelst annen kunne ikke klart å fått til den typen taler, men Snake gjør det barskt og komisk på likt.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...