Jump to content
Sign in to follow this  
mcgroven

Burnout-demo på vei (PS3/X360)

Recommended Posts

Kult! Etter å ha lest Gamer.no sin sniktitt fikk jeg opp håpet om at denne tittelen faktisk kan imponere. Er særdeles spent på hvordan spillet blir å flyte på min PS3, da så og si alt jeg har av EA-titler til PS3 sliter med ujevn flyt.

Share this post


Link to post

Sweet. :) Gleder meg til å teste demoen på PS3'en. Kjipt for Xbox360-eiere som ikke ønsker å betale for slikt som må vente en uke ekstra for å få testet den.

 

så og si alt jeg har av EA-titler til PS3 sliter med ujevn flyt.

Electronic Arts er publisheren -- det er vanligvis forskjellige studioer som gjør den faktiske utviklingen.

Share this post


Link to post
Annonse

Dette kan jo bli gøy. Har ikk spillt Burnout før, så det blir vel på tide. Forhåpentligvis klarer Criterion å gjøre opplevelsen lik på begge konsoller, noe internstudioene til EA tydeligvis ikke klarer...

Share this post


Link to post

Har bare testa Burnout: Crash & Burn eller hva det het. Det syntes jeg var forferdelig siden skjermen hele tiden var full av tekst/poeng/bonus informasjon. Får de vekk det og setter kjøringa i fokus så blir det bra. Har testa det som ligger ute av bilspilldemoer til PS3 og jeg har enda ikke funnet ett som virkelig tiltaler meg. Savner FlatOut, men det er det bare XBOX folk som får nyte. Det er bra på PC også, men hadde gjort seg i stua..

Share this post


Link to post
så og si alt jeg har av EA-titler til PS3 sliter med ujevn flyt.

Electronic Arts er publisheren -- det er vanligvis forskjellige studioer som gjør den faktiske utviklingen.

 

Ikke nødvendigvis helt sant, EA har som du sier en del "tredjepart" studioer. Men i all hovedsak er det forskjellige avdelinger innenfor EA (EA er unik sånn sett, fordi de både utvikler og utgir spill) som utvikler spill A og B, ergo benytter de seg av mye av samme metodene for utviklingen. Felles er dessverre at spill av den grunn sliter med samme problem, siden de er bygd opp likt fra bunn. For eksempel; alle multiplatform titler som har kommet så langt fra EA, har blitt utviklet for Xbox 360, før de deretter har blitt portert over til andre konsoller. Noe som har ført til den dårlige ytelsen.

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...