Gå til innhold

cod 2 key kode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe med cod 2..men får ikke penger før etter jul...

men jeg å noen folk har tenkt å lage clan idag...

har cd, men key koden er permanent banned får online spiling...får bruk av aim bot =S (har ikke brukt aiming hack)

så....kan noen låne meg en key kode får cod 2? noen som ikke spiler da...vil uansett ikke bruke den lenger åver jula..

vær så snill :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om det er lov med slik ønsking spørring av lån av cd-keys her... lukter ikke i det heletatt godt av denne saken, er du blitt banna pga aimbot, så har det blitt brukt aimbot på kontoen din, det er det ikke tvil om, ellers har du vel kunnet fått den åpnet igjen av steam. Hva forhindrer deg i å få våre kontoer stengt også? hvordan vet vi at vi får igjen kontoen vår?

Ta å kjøp deg en ny key over steam du... det koster ikke så mye, og de pengene kan du godt unnvære hvis det er så viktig å få spillt dette spillet!

Skrevet
Vet ikke helt om det er lov med slik ønsking spørring av lån av cd-keys her... lukter ikke i det heletatt godt av denne saken, er du blitt banna pga aimbot, så har det blitt brukt aimbot på kontoen din, det er det ikke tvil om, ellers har du vel kunnet fått den åpnet igjen av steam. Hva forhindrer deg i å få våre kontoer stengt også? hvordan vet vi at vi får igjen kontoen vår?

Ta å kjøp deg en ny key over steam du... det koster ikke så mye, og de pengene kan du godt unnvære hvis det er så viktig å få spillt dette spillet!

Det er min venns bror som brukte min venns key kode..det er den key koden some er blitt bannet.

jeg vet ikke om det ble brukt aim bot eller ikke..han treffer jeg jo på første skudd uansett.

men, det er ikke jeg som har forårsaket den bannen, og kommer nok aldri til å hacke/fuske i et online spill eller.

jeg kan ikke si noe annet enn at vis jeg får låne en key kode, vil eieren med 100% sikeret(fra min sin side) få den tilbake, eller at jeg slutter å bruke den da..

Skrevet

Men hadde ikke du cd da?

Hvordan har du skaffet deg en cd uten nøkkel? er det CD-en til kompisen din?

Altså koden blir vel låst til en spesifik konto? når koden er brukt opp, så er den sammen med kontoen, dvs. at du ønsker å få en konto?

Skrevet
Men hadde ikke du cd da?

Hvordan har du skaffet deg en cd uten nøkkel? er det CD-en til kompisen din?

Altså koden blir vel låst til en spesifik konto? når koden er brukt opp, så er den sammen med kontoen, dvs. at du ønsker å få en konto?

Det er vennen min som har både cd og key kode.

jeg trenger bare key kode, fordi jeg ikke trenger cd for å spille multiplayer...

Skrevet

Spørsmål om cdkeys osv hører ikke til på dette forumet.. Når den tidligere keyen din er banna for aimbot kan jeg ikke akkurat si det frister å "låne" bort keyen min.

Hverken cheaters eller folk som spør om keys er ønsket her. Det er utrolig lett å skylde på at det var en venn av en onkel i australia som lånte osv.. Om du absolutt vil spille spillet, lag ny steam account å kjøp ny key.

Skrevet

Hei, kjøp og salg er ikkje tillatt på forumet, vennligst les følgande punkt i våre Retningslinjer:

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Tråden blir derfor stengt. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...