Gå til innhold

Manglende kjølepasta, krise?

Andeplane

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kjøpte en Intel Core Duo 2,67 BOXED. Når jeg fikk cpu var det ikke med noe kjølepasta...stusset litt over dette, men er den da laget for å kunne kjøre fint uten? Poenget er vel at det skal være full kontakt over hele overflaten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er jo mulig å kjøre uten. Men temp blir jo mye høyere. Er jo bare å kjøpe en tube.
Jau, pcen skal være julegave, så har god nok tid til det ;)

Tenkte bare å få testet den i kveld, men kan utsette det noen dager : ]

Drøyskap hvor fort det kommer svar her kl 03:30...

Skrevet

hvis du kjører på standar freq, kan du godt bruke cpu-en uten kjølepasta.... men tempsen kan være 8-10 grader høyere enn med, feks AS5.

men likevel, dt harikke noe å si når du får 50 vs 60 grader i load =)

Skrevet

Vil ikke ordet "boxed" si oss at prosessoren er levert med en standard kjøler og denne er vel levert med pad klar til montering er den ikke ?

Så det er ikke snakk om å bruke prosessorer uten noen form for goop her uten at man har gjort noe med den standardkjøleren eller ikke skal benytte denne .

Skrevet

alle intel cpuer jeg har montert den siste tiden har hatt goop på boxed kjølern. hvis du har kjøpt ny kjøler pleier det å følge med goop du kan smøre på. men det er ikke alltid.

Skrevet
alle intel cpuer jeg har montert den siste tiden har hatt goop på boxed kjølern. hvis du har kjøpt ny kjøler pleier det å følge med goop du kan smøre på. men det er ikke alltid.
Var ikke noe goop med, jeg trodde også det. Har bygd en del pcer i mitt liv, men alltid hatt goop, men har ikke noe lenger (er vel hjemme hos foreldra)...funker fint uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...